Gå til innhold

Helt sykt!

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert
Skrevet

En mann forgrep seg på en fire år gammel jente for noen år siden. Moren til jenta ble så sint så sint og spurte overgriperen face-to-face hvrfor han gjorde noe slikt mot et så uskyldig barn.

Hva svarte overgriperen:

"Hu tulla di var for deilig til å holde fingra unna!"

Jeg beundrer denne moren for at hun ikke tok knekken på svinet! Hun bare snudde seg vekk.

Han ble fengslet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å holde meg i skinnet hadde jeg møtt en sånn mann. Antakelig hadde JEG fått fengselsstraffen, han hadde fått en kiste. Det er enkelte ting jeg kunne drept for, og det er datteren min!

Skrevet

Hæ? Hun bare snudde seg vekk? DET HADDE IKKE JEG GJORT! :kjempesinna:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hæ? Hun bare snudde seg vekk? DET HADDE IKKE JEG GJORT! :kjempesinna:

Men det er det eneste fornuftige ;)

Skrevet

Det er ofte et av argumentene til pedofile. Dessverre!!

Ære være mammaen til den jenta for at ho klarte å beholde roen.

Gjest Gjest
Skrevet

Litt rart at moren lot jenta si være sammen med en så tvilsom mann. Han er jo åpenbart tvilsom sånn som han fremstår.

Skrevet
Ære være mammaen til den jenta for at ho klarte å beholde roen.

Signerer. Det kan ikke ha vært enkelt for moren, men det var det mest fornuftige hun kunne gjøre.

Litt rart at moren lot jenta si være sammen med en så tvilsom mann. Han er jo åpenbart tvilsom sånn som han fremstår.

Moren var nok ikke klar over at han ville forgripe seg på datteren når han var sammen med jenta. Hadde alle pedofile hatt synlige tegn på at de var pedofile så tror jeg nok alle foreldre ville styr unna disse personene.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er vel ikke nødvendigvis sikkert at hun lot jenta være sammen med fyren. Det hender unger bare blir snappet opp i et lite ubevoktet øyeblikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...