Gjest Anne Mette Skrevet 2. desember 2002 #1 Skrevet 2. desember 2002 Hei folkens.. Jeg er en 19 år gammel jente som har "problemer" med nesten konstant stive brystvorter. Og da snakker jeg ikke om små brystvorter. Har b-cup, ca 2,5 cm lange brystvorter og areola på 5 cm i diameter. Er veldig fornøyd med puppene mine bortsett i fra de altfor lange brystvortene. Vil ikke gå rundt og se ut som om jeg er konstant kåt eller fryser hele tiden. Har slitt med dette helt siden puppene begynte å vokse. Er det noen som har lignende problem eller vet om det går ann å gjøre noe med det? Må enten bruke tykk genser eller foret bh for å skjule det mest mulig.. Og tykke gensere er det verste jeg bruker så det ender ofte med at jeg bruker en tynn en og at folk jeg snakker med ikke ser meg inn i øynene men på de struttende brystvortene i stedet. Har fått mange kommentarer om brystvortene av gutter og heldigvis ingen negative som jeg kommer på, men begynner å bli kraftig lei av å bli påminnet om de hele tiden. Jobber som servitør på fritiden og i helgene og uniformen der jeg jobber består selvfølgelig av en tynn hvit skjorte der de struttende brystvortene kommer ekstra godt frem. HJELP!!!
Ann Forup Skrevet 3. desember 2002 #2 Skrevet 3. desember 2002 uf da det var da ikke så heldigt hvis dette er så stort et problem ville jeg tale med lægen om det, så han kan henvise til en plastikkriug som kan rette på problemet, da det går på dit velvære ville denne opration være gratis... lykke til
Gjest Brunhilde Skrevet 3. desember 2002 #3 Skrevet 3. desember 2002 uf da det var da ikke så heldigt hvis dette er så stort et problem ville jeg tale med lægen om det, så han kan henvise til en plastikkriug som kan rette på problemet, da det går på dit velvære ville denne opration være gratis... lykke til Det må være i drømmeland! En kvinne som sliter med altfor tunge bryster må stå i kø i opptil flere år for å få brystreduksjon ved offentlig sykehus. En kvinne som mener hun har altfor små bryster må selv betale for eventuell operasjon - selv om dette har med hennes velvære å gjøre... Dessuten, du er 19 år, og jeg forstår at det kan være et problem, men å begynne å operere på brystvortene som er SÅ viktige hvis du en dag ønsker barn og vil amme, og som har så mye nerver... Tror jeg ville tenkt meg om to ganger. Er ellers enig i at du bør ta en prat med legen for å se om problemet kan løses.
Gjest Anne Mette Skrevet 3. desember 2002 #4 Skrevet 3. desember 2002 Takker for de to svarene jeg har fått men ønsker flest mulig tilbakemeldinger fra dere om dette. Enten dere har altfor lange brystvorter selv og sliter med samme problemet eller dere vet om noen som andre som gjør det. Eller dere bare har tips og meninger rundt dette selvfølgelig! Har snakket med legen om det men han mente det ikke var så mye å gjøre med det. Dette har vert ett problem for meg gjennom hele puberteten. Har vert redd for å vise meg naken for både klassevenniner og gutter. De ødelegger så mye. Har kjempestore areolaer og men det syns jeg bare er fint, selv om det for mange sikkert ser litt rart ut. Er kjempe fornøyd med de selv, hadde bare brystvortene vert 2 cm kortere og ikke konstant stive. Og jeg ville satt pris på om dere gutter og sier hva dere mener om så store brystvorter. Og ikke ver redd for å si hva dere mener både gutter og jenter. Setter stor pris på at dere engasjerer dere og hvilket som helst svar kan hjelpe meg. Hilsen Anne Mette
Mogens Skrevet 4. desember 2002 #5 Skrevet 4. desember 2002 Hei Anne Mette. Jeg har nå prøvd å forestille meg puppene dine 8) , og klarer liksom ikke helt å se de for meg...... Etter som jeg skjønner har du en "fin" fasong på selve puppene, men veldig lange brystvorter. Satt og målte med linjalen, og 2.5 cm var jo forholdsvis langt. Jeg holdte på å si, er du sikker på at du har målt riktig? De kan da ikke så "rett ut" hvis de er 2.5 cm?? Personlig liker jeg store struttende brystvorter, og tror det er flere menn med meg på det. Hvis du ikke har fått noen negative bemerkninger på dem (som du selv skrev), så kan det vel ikke være så galt :D Vær fornøyd med den kroppen du har du :blunke: Mogens
Gjest Anne Mette Skrevet 7. desember 2002 #6 Skrevet 7. desember 2002 De er 2,5 cm. Har kontroll målt de! Men de stikker selvfølgelig ikke 2,5 cm ut gjennom klærne da. Må som sagt enten gå med en tykk genser(som jeg ikke liker å bruke) eller en foret bh for at det ikke skal se altfor fælt ut. Det finnes sikker de som tenner på dette og, men jeg liker ikke å ha så lange brystvorter. Det er ett ganske stort problem for meg dette. Selv om jeg ikke har fått negative kommentarer på at de er så lange som de faktisk er så betyr ikke det at jeg synes det er så kjekt at gutter ,men også enkelte jenter stirrer på de :cry:
Englepus Skrevet 7. desember 2002 #7 Skrevet 7. desember 2002 Kan godt forstå at det kan være ubehagelig med altfor mye oppmerksomhet.. Nå er mine brystvorter ganske "normale" så jeg har vel egentlig ingen gode råd. Det eneste jeg kan tenke meg måtte være å satt en bit sportstape over eller noe..?
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2002 #8 Skrevet 8. desember 2002 Jeg er en dame på 47 år. Puppene mine er små. Jeg veksler mellom a og b cup i bhstørrelse. Jeg har ikke ammet, og brystene strutter ennå. Brystvortene er slik som du beskriver dine. Men det har aldri plaget meg! Jeg buker alltid behå med innlegg når ikke vortene skal synes.
Gjest Anne Mette Skrevet 8. desember 2002 #9 Skrevet 8. desember 2002 Det hadde kanskje hjulpet med tape, men det er vel ikke så lett å få til å holde på. Dessuten tror jeg det vil gjøre vondt å ha på :cry:
Kevin Skrevet 12. desember 2002 #10 Skrevet 12. desember 2002 Hvorfor kan man ikke godta at folk er forskjellig? Du har sikkert helt fine pupper som du har, og trenger garantert ikke gjøre noe med dem. Det finnes folk som ser forbi slike ubetydeligheter som litt lange brystvorter... og dersom du ser MEG stirre, er det bare på puppene dine og ikke på brystvortene dine... jeg ER faktisk mann....
Gjest lol Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 :ler: Det høres svært morsomt ut (klarer og forestille meg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå