Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bare nrk1, nrk2 og dårlig TV2, og jeg ønsker meg parabolantenne (selv om det er stygt). Hva må jeg regne med å betale på et år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har bare Nrk 1 og 2, TV2 og TVNorge på parabolen, og betaler ca 1.500,- pr år til canal digital for å ha disse lisensfinansierte og reklamefinansierte kanalene.

Hvis du skal ha programpakke med filmer, så tror jeg det ligger på 350 + pr mnd, men sjekk på nettsiden til signalleverandøren.

Skrevet

Jeg trenger ikke så mange kanaler, det er mest TVN, TV3 og discovery jeg savner, men man må vel velge en pakke, tenker jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du skal ha både TV3 og TVNorge, så må du ha to signalleverandører.

CanalDigital leverer signaler til TVNorge, og en annen (Viasat?) leverer til TV3.

Skrevet

Takk!

Man hva gjør jeg hvis jeg vil ha både TVN og TV3? Må jeg kjøpe to forskjellige pakker?

Skrevet (endret)

Det må du, fordi canal digital leverer tvnorge og viasat tv3.

Endret av Abr@xas
Skrevet

For noe dritt. Det gidder jeg ikke. Blir jo kjempedyrt, jo!

Skrevet (endret)

Alt som er morro er dyrt. ;)

Endret av Abr@xas
Gjest gjest1
Skrevet
Jeg trenger ikke så mange kanaler, det er mest TVN, TV3 og discovery jeg savner, men man må vel velge en pakke, tenker jeg.

Der er ikke mulighet for å koble dere på kabelnett da? Vet ikke hva det koster å koble seg til, men vi har alle disse kanalene i vår "pakke" via kabel.

(Kan godt være det er like dyrt altså...)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du skal ha både TV3 og TVNorge, så må du ha to signalleverandører. 

Vi har begge deler, og har kun CanalDigital?

(Men når jeg tenker meg om, så har vi kabel, ikke parabol...Det er vel derfor da kanskje).

Gjest Gjest
Skrevet
Vi har begge deler, og har kun CanalDigital?

(Men når jeg tenker meg om, så har vi kabel, ikke parabol...Det er vel derfor da kanskje).

:ler: Ja, er nok derfor. Det blir jo noe helt annet.
Gjest Gjest
Skrevet
For noe dritt. Det gidder jeg ikke. Blir jo kjempedyrt, jo!

Ja, det blir dyrt. Holder ikke bare med to kort heller - da må du også ha to hoder (ikke tallerken) på parabolen, så den får tatt inn fra begge de to satelittene.

De har gjort det så dyrt for å prøve å tvinge folk over på programpakkene de har. Hvis du kontakter dem, så kan det til og med hende at du får beskjed om at du ikke kan tegne abonnement hvis du ikke betaler for tilleggskanalene - skikkelig mafiabransje.

Skrevet

Når jeg ser over til naboen, ser jeg at de har to sånne hoder. Pokker også.

Skrevet
Når jeg ser over til naboen, ser jeg at de har to sånne hoder. Pokker også.

TV-slaver med andre ord.

Dette vil antagelig løse seg når det digitale bakkenettet for TV blir bygget ut. Kanaler fra alle leire vil være på dette nettet etter det jeg har forstått. Fortsatt noen år frem i tiden, så kanskje ikke er interesert i slike "ralle"-kanaler på det tidspunktet.

Skrevet

Det er kanskje like greit at jeg ikke har parabol, hvis jeg skal være fornuftig. Er for tiden hemmafru, så da er det veldig lett å sette seg ned foran tv-en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...