Gå til innhold

Den styggeste tatoveringen du har sett

Anbefalte innlegg

Gjest *Snart medlem*

Siden det er så mange som synes tatoveringer er "blodharry" her inne, er denne tråden dedisert til stygge tatoveringer.

Så hva er den styggeste tatoveringen dere noen gang har sett? Vis gjerne med link ;)

Den styggeste tatoveringen jeg har sett satt på korsryggen til en jente. Enten var hun lesbisk eller så digget hun seg selv (det er egentlig irrelevant for styggheten av denne tatoveringen), for hun hadde tatovert med 10 cm store bokstaver i gotisk skrift et jentenavn, mer konkret "Karoline". :overrasket:

Har en mistanke om at hun angrer eller kommer til å angre den tatoveringen ja....

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/195185-den-styggeste-tatoveringen-du-har-sett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne er det ingen som slår.

:overrasket::overrasket: Det tror jeg du har rett i...

Det er vel mer latterlig enn stygt, men jeg stusser litt på alle som tatoverer seg med kinesiske tegn, uten å en anelse om hva det betyr. Ble fortalt en gang at et av de mest brukte (fordi det er estetisk pent), egentlig brukes for å merke dyr som skal slaktes...

Gjest Bellatrix

Det er vel mer latterlig enn stygt, men jeg stusser litt på alle som tatoverer seg med kinesiske tegn, uten å en anelse om hva det betyr. Ble fortalt en gang at et av de mest brukte (fordi det er estetisk pent), egentlig brukes for å merke dyr som skal slaktes...

Det har jeg også lurt på. Hva er det med disse kinesiske tegnene? Tror det var noen som spurte her også. Hvordan ser det kinesiske tegnet for ...... ut? Hvis man først skal skrive noe kan man ikke bruke sitt eget språk? Eller noe de fleste forstår?

Gjest allium

Oi...

Men jeg tror jeg kjenner en som har sett en verre. Selv har jeg riktignok ikke sett den, bare fått den beskrevet, men det var en sjømann som hadde en penis tatovert oppover kinnet, den sprutet sæd utover pannen hans...

Ikke går det an å skjule den med en t-skjorte heller.

Gjest Bellatrix
Oi...

Men jeg tror jeg kjenner en som har sett en verre.  Selv har jeg riktignok ikke sett den, bare fått den beskrevet, men det var en sjømann som hadde en penis tatovert oppover kinnet, den sprutet sæd utover pannen hans...

:overrasket:

Annonse

Gjest -eline-

Oi...

Men jeg tror jeg kjenner en som har sett en verre.  Selv har jeg riktignok ikke sett den, bare fått den beskrevet, men det var en sjømann som hadde en penis tatovert oppover kinnet, den sprutet sæd utover pannen hans...

:overrasket: ...jeg har sett mye rart av tattiser, men disse to slår alt! herregud...

Jeg digger forresten Nemi-stripa hvor Nemi spør jenta-med-kinesiske-tegn-tatovert-på-skuldra om hun kan kinesisk ;)

Gjest gjest1

Den øgla/dragen synes jeg faktisk er innmari fin...

Vet ikke om jeg kunne hatt sex med en mann med en drage mellom bena, men den er fin å se på...

den under synes jeg bare var... tja.. litt artig, men han hadde ikke kommet i nærheten av meg med den...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...