Gå til innhold

Bryllupskaken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Laini_*
Skrevet

Vi ønsket ikke tradisjonell marsipankake, så en bekjent la hodet i bløt og kom opp med en deeeeeilig kake til oss;-) Smakte på den igår så nå er den bestillt, herligehten blir som følger: Brownies Bunn, dekket med friske jordær og cognac mousse. Og så blir hele kaken dekket av hvit sjokolade og pyntet med blomster og jordær.......NAM!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Høres fantastisk ut! NAM NAM :)

Skrevet

Den høres virkelig god ut ja :sikle:

Gjest Gjest
Skrevet

Den hørtes helt fantastisk ut!!

Er helt enig med deg i at det er spennende med noe annet enn en vanlig lukket valnøtt på en slik dag. For å være ærlig har jeg aldri smakt på bryllupskakene i bryllupene jeg har vært fordi jeg ikke er glad i vanlige kaker.

Tror flere vil smake på en slik kake.. Og det er jo gøy!

Gjest -eline-
Skrevet
Vi ønsket ikke tradisjonell marsipankake, så en bekjent la hodet i bløt og kom opp med en deeeeeilig kake til oss;-) Smakte på den igår så nå er den bestillt, herligehten blir som følger: Brownies Bunn, dekket med friske jordær og cognac mousse. Og så blir hele kaken dekket av hvit sjokolade og pyntet med blomster og jordær.......NAM!!

Minner litt om kaken jeg bakte til min venninnes bryllup: browniesliknende bunn med kaffe, et lag sjokolademousse med congac, saa et lag med hvit sjokolademousse m/kaffe, og deretter et lag med sjokolademousse med congac igjen. Toppet med moerksjokoladeglasur, og servert og pyntet med friske jordbaer... Utrolig godt i hvertfall, om jeg kan si det selv ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Den kaken høres bare helt snadder ut, og blir helt sikkert en kjempesuksess!

Nesten så jeg vurderer å gifte meg igjen, var ikke så fornøyd med min egen bryllupskake, he he.

Er ikke noe glad i marsipan selv, så alternativet med hvit sokolade var jo bare helt genialt.

Ginny

Skrevet

Høres kjempegod ut, skulle venninen din lage den kaken, eller er den bestilt ett sted???

Skrevet

Høres herlig ut! Absolutt en kake etter min smak, og mye bedre enn de vanlige, kjedelige bryllupskakene.

Skrevet
Høres kjempegod ut, skulle venninen din lage den kaken, eller er den bestilt ett sted???

Søsteren til en venninne lager den, hun er konditor og litt av en kunstner;-) Gleder meg til å se den helt ferdig;-)

Skrevet

Da regner jeg med at det var en kakeboks den var i? Gratulerer og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...