Gjest Gjest_Laini_* Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Vi ønsket ikke tradisjonell marsipankake, så en bekjent la hodet i bløt og kom opp med en deeeeeilig kake til oss;-) Smakte på den igår så nå er den bestillt, herligehten blir som følger: Brownies Bunn, dekket med friske jordær og cognac mousse. Og så blir hele kaken dekket av hvit sjokolade og pyntet med blomster og jordær.......NAM!!
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Den hørtes helt fantastisk ut!! Er helt enig med deg i at det er spennende med noe annet enn en vanlig lukket valnøtt på en slik dag. For å være ærlig har jeg aldri smakt på bryllupskakene i bryllupene jeg har vært fordi jeg ikke er glad i vanlige kaker. Tror flere vil smake på en slik kake.. Og det er jo gøy!
Gjest -eline- Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Vi ønsket ikke tradisjonell marsipankake, så en bekjent la hodet i bløt og kom opp med en deeeeeilig kake til oss;-) Smakte på den igår så nå er den bestillt, herligehten blir som følger: Brownies Bunn, dekket med friske jordær og cognac mousse. Og så blir hele kaken dekket av hvit sjokolade og pyntet med blomster og jordær.......NAM!! ← Minner litt om kaken jeg bakte til min venninnes bryllup: browniesliknende bunn med kaffe, et lag sjokolademousse med congac, saa et lag med hvit sjokolademousse m/kaffe, og deretter et lag med sjokolademousse med congac igjen. Toppet med moerksjokoladeglasur, og servert og pyntet med friske jordbaer... Utrolig godt i hvertfall, om jeg kan si det selv
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Den kaken høres bare helt snadder ut, og blir helt sikkert en kjempesuksess! Nesten så jeg vurderer å gifte meg igjen, var ikke så fornøyd med min egen bryllupskake, he he. Er ikke noe glad i marsipan selv, så alternativet med hvit sokolade var jo bare helt genialt. Ginny
anetted Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Høres kjempegod ut, skulle venninen din lage den kaken, eller er den bestilt ett sted???
Arkana Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 Høres herlig ut! Absolutt en kake etter min smak, og mye bedre enn de vanlige, kjedelige bryllupskakene.
Laini Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 Høres kjempegod ut, skulle venninen din lage den kaken, eller er den bestilt ett sted??? ← Søsteren til en venninne lager den, hun er konditor og litt av en kunstner;-) Gleder meg til å se den helt ferdig;-)
Gjest Pet Skrevet 7. mai 2006 #10 Skrevet 7. mai 2006 Da regner jeg med at det var en kakeboks den var i? Gratulerer og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå