Gjest Pet Skrevet 2. juli 2007 #21 Del Skrevet 2. juli 2007 Får den i alle butikker her - merkelig... Ja, det var veldig merkelig. Noen som vet hvor i Oslo man får kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 4. juli 2007 #22 Del Skrevet 4. juli 2007 Det står 3,5 dl piska krem i oppskrifta. Hvor mye fløte utgjør det før det piskes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 4. juli 2007 Her er det kun Bunnpris som har Toros sjokolademousse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 4. juli 2007 #24 Del Skrevet 4. juli 2007 Det står 3,5 dl piska krem i oppskrifta. Hvor mye fløte utgjør det før det piskes? Dette lurer jeg også på??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 4. juli 2007 Det står 3,5 dl piska krem i oppskrifta. Hvor mye fløte utgjør det før det piskes? Jeg bruker bare å piske opp en boks med fløte og så har jeg på krem til jeg synes det er nok. Det blir som regel litt igjen i bollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 5. juli 2007 #26 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei Jeg laget denne Oreo iskaken igår: http://detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=876 Har laget den før og den pleier å bli veldig god...skal ha den med på jobben imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 5. juli 2007 #27 Del Skrevet 5. juli 2007 Her er det kun Bunnpris som har Toros sjokolademousse. Bor du i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 5. juli 2007 Bor du i Oslo? Niks, men jeg har hørt at det som oftest er Bunnpris som "redder" kaken. Kanskje Meny har den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 5. juli 2007 #29 Del Skrevet 5. juli 2007 Niks, men jeg har hørt at det som oftest er Bunnpris som "redder" kaken. Kanskje Meny har den? Ikke den Meny jeg har vært innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2007 #30 Del Skrevet 6. juli 2007 Det er ikke kjeksen, men sjokolademoussen jeg ikke finner... Joda, men siden det ble nevnt at de hadde kjeksen på Deli de Luca etc så tenkte at et tips om at det faktisk var enklere å få tak i den enn som så. Gard: Iskaken, -så helt vanvittig god ut -s kal forsøke det neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå