Gå til innhold

Hva har dere på barna ute i sandkasse nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

shorts + solkrem. + rett i badet etterpå. Helt nydelig for både mor og barn her.

Men før varmen kom skikkelig så var det en snekkerbukse i litt tjukt ola-stoff.

Vaske må man i uendeligheter uansett.

Skrevet

Helt vanlige klær. Gjerne jeans og bukser som tåler litt. Skittent blir det, men det venner man seg til.

Skrevet
Sønnen min er elve mnd og har begynt å like seg ute i sandkassa og på gresset osv, men nå som solen begynner å komme er jeg usikker på hva jeg skal ha på han.. har hele tiden har på han en tjukk reima dress men det begynner å bli litt varmt nå! Kan jo ikke sitte i olabukser og sånn, det blir jo så skittent!

Sånn var jeg også :ler: Sønnen min var veldig fint kledd når han var baby, og jeg fikk nesten angst hvis han hadde en flekk i ansiktet eller på klærene.

Det tar faktisk litt tid å vende seg til at barn skal være møkkete. Fra og ha en baby med rene klær hele tiden, koking av flasker og smokker, alle klærene er strøket er det en STOR omveltning til å ha et barn som sitter i sandkassa med sand fra tærene og opp i håret og gjerne spiser litt sand også.

Nå har jeg heldigvis vendt meg til det, så nå sitter sønnen min i sandkasse og er så møkkete når han kommer inn at jeg nesten på høytrykksspyle han og koke klærene :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...