*Heidi* Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Sønnen min er elve mnd og har begynt å like seg ute i sandkassa og på gresset osv, men nå som solen begynner å komme er jeg usikker på hva jeg skal ha på han.. har hele tiden har på han en tjukk reima dress men det begynner å bli litt varmt nå! Kan jo ikke sitte i olabukser og sånn, det blir jo så skittent!
tuji Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Jeg lar det bare stå til, jeg. Kan jo ikke ha på seg dress hele sommeren, heller. Olabukser er fint, da kan du bare børste av sanden etterpå. Tynne bukser liker jeg ikke så godt å bruke, det kan bli litt kaldt i rumpa.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Barn må få leke ute å bli skitten uten at det blir et problem. Du må regne med flere år med skittentøyvask. Ta på barnet klær etter tempratur.
Heidipia Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Kan jo ikke sitte i olabukser og sånn, det blir jo så skittent! ← [/quot Hvis du tror en på elleve mnd blir skitten på klærne sine....så bare vent til han blir 2, 3, 4, 5 år og oppover. Det er bare å innse at vaskemaskinen kommer til å gå rundt konstant i mange år fremover.
monja Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Her sitter han i sandkassa uansett hva han har på seg - såfremt det ikke er supertynne eller veldig lyse bukser. Du kan jo kjøpe en overtrekksbukse du kan ha over.
Gjest Vinga Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 hm.com har (hadde i fjor høst, i alle fall) fine overtrekksbukser for barn. Men tror det blir litt varmt når det er over 10+. Barn skal bli skitne når de er ute og leker.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Kan jo ikke sitte i olabukser og sånn, det blir jo så skittent! ← Ja huff
Gjest Pet Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 Kan jo ikke sitte i olabukser og sånn, det blir jo så skittent! ← Da kan du vel bare kaste olabuksa etter bruk, da. Ser at folk driver og kaster strømpebukser her inne, så da må det vel være greit og kaste olabukser også.
*Heidi* Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2006 Selvfølgelig er jeg klar over at det bare er å godta at han blir skitten, det er ikke det., jeg bare lurte på om dere viste om noen geniale overtrekks bukser eller noe.. som ikke var så varme.. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #10 Skrevet 6. mai 2006 Geniale overtrekksbukser har jeg til gode å treffe!
Kipa Skrevet 6. mai 2006 #11 Skrevet 6. mai 2006 (endret) i dette sommerværet er det bare shorts, t- skjorte og solfaktor som er på. Og så blir det full badings og klær på vask til kvelden Lukas har disse buksene fra Hm som nevnt ovenfor, men det er altfor varmt nå. Endret 6. mai 2006 av Kipa
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2006 #12 Skrevet 6. mai 2006 Snart er det varmt nok til å ha han naken ute. Da putter du han bare i lekebassenget etterpå. Det gleder jeg meg til!
Tøyseklumpen Skrevet 6. mai 2006 #13 Skrevet 6. mai 2006 Kjøp en supertynn dress da vel. Vet at Reflex har noen helt tynne til bare et par hundrelapper. Fine er de og. Og så kan du bare ta strømpebukse og body under ? Min gutt på 14 mnd. går ikke enda og når han sitter i sandkassen i bare bukse kommer det jo MASSE sand inni . Sikkert ikke veldig herlig. Så jeg kjøper en sånn så jeg kan feste strikker under skoene og slippe å vaske så masse klær:)
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #14 Skrevet 6. mai 2006 På slike sommerdager som er nå er det bare shorts og trøye som gjelder. Har på en 3/4 bukse og langarmet genser fra morningen av. Genseren går av når solen har varmet godt opp.. Men for all del - la barna leke i sandkassen med vanlige klær... Her i huset er det bare finkjolen som ikke får gå i sandkassen. Barn SKAL bli skitne etter noen timer med utelek. Bad og klesvask om kvelden som andre skriver lengre opp her - er en naturlig del av hverdagen med barn helt opp til 5-6 års alderen.. Lykke til!
Gjest Bite me Skrevet 6. mai 2006 #15 Skrevet 6. mai 2006 når hun lekte i sandakassen som er en liten stund siden så gikk hun i det hun ville. naken også. er jo bare å dusje de hvis de blir stussete i stussen. :)
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #16 Skrevet 7. mai 2006 Helly Hansen har helt kule overtrekksdresser som er supertynne.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #17 Skrevet 7. mai 2006 Mine barn får sprade rundt i shorts nå nå rdet er så varmt over hele landet
suzie Skrevet 7. mai 2006 #18 Skrevet 7. mai 2006 Definer noen klær som lekeklær, og spar de litt finere til "besøk- og kafe-klær". Ungene kan ikke være fine hele tida. Når det er sånn som nå, blir det sikkert for varmt selv med den tynneste overtrekks-dress...
Gjest |H| Skrevet 7. mai 2006 #19 Skrevet 7. mai 2006 i dette sommerværet er det bare shorts, t- skjorte og solfaktor som er på. Og så blir det full badings og klær på vask til kvelden ←
Leanne Skrevet 7. mai 2006 #20 Skrevet 7. mai 2006 Ha en tynn parkdress uten på klærne... Vet ikke hvor i landet du bor, og hvor varmt det er hos deg.. men vær obs på at sanden i sandkassen kan være iskald!!! Så det kan være lurt å ha en litt tykkere bukse under parkdressen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå