Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nå ser hun omtrent like sliten ut som jeg ble da "sangene" hennes ble spilt som verst på radioen.

Gjest gjest1
Skrevet

Stakkars menneske...selv om hun er nummer én på listen over artister jeg misliker, så unner jeg ikke henne dette.

Gjest Piper
Skrevet

Utrolig synd, men den det er mest synd på er datteren deres. Må være grusomt å ha slike foreldre, og jeg forstår ikke at barnevernet ikke henter jenten. Burde ikke være noen forskjell på om man er kjent eller ikke, for det er barnet som lider under dette.

Skrevet

Jeg skal i alle fall holde meg langt unna soul og blues-låter !

Spøk til side: det er kjempetrist. Hun har/hadde en kjempefin og uttrykksfull stemme. Jeg har likt henne godt. Stakkars menneske.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg er kanskje kynisk, men jeg klarer liksom ikke å opparbeide de helt store følelsene rundt hennes problemer. Selvsagt er det trist med mennesker som går i oppløsning og spesielt hvis de har barn, men man skal ikke så langt ut fra sin egen stue før man ser mennesker i lignende situasjon (bortsett fra at de ikke er kjente eller har de samme ressursene). Man får vel gå ut i fra at datteren(?) blir tatt hånd om av far eller andre som er glad i henne.

Skrevet

Det er mest tragisk for barnet.

Skrevet

Det må være utrolig vanskelig for både Whitney og datteren...

Tror ikke vi kan forestille oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...