Gjest b Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 http://www.finn.no/finn/realestate/object?...4&pos=22&tot=97 Noen som vil gi meg en tilbakemelding?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 Må også legge til at om vi kjøper det vil vi male kjøkkenet og stuen og legge ny parkett
Gjest Shadowlyn Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Jeg vet absolutt ingenting om det er regnet som dyrt eller passe men for meg hadde det vært verdt prisen. Synes det var fint der.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Altså, nå vet ikke jeg hva prisene ligger på i det området, men sånn generelt sett så var det vel egentlig en passe pris Dere må jo nesten finne ut om dere er villige til å betale den summen for rekkehuset da.. Det var forresten veldig fint der Jeg ser etter noe lignende her vi bor, og kunne godt tenke meg å bo i et sånt rekkehus
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 takk for svar midt på natta Syns det er veldig koselig, klart vi vil ha det litt mer moderne med farger og møbler, men det er 3 soverom, hage og terasse som er lun og solrik, passelig stor stue og kjøkken, egentlig en fin strørrelse som jeg ser for meg at vi kan bo til vi har råd å bygge hus... Måtte bare ha noen innspill... flere som mener noe? -trådstarter
Abr@xas Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Uten at jeg har så veldig greie på det så tror jeg ikke prisen er så ille.
Gjest lilletroll Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Prisen er sikkert ikke så ille, men jeg ville aldri betalt over millionen for en leilighet, men det er meg, da...
tuji Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Det er veldig deilig å kunne gå fra terassen og rett ut i hagen. Det blir som et ekstra rom! Nå var ikke denne leiligheten helt min stil, men båe kjøkken og bad så ganske nytt ut, og det er viktig. Tror det kan bli fint der, jeg.
Sofia Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 Nå bor jeg i Tromsø da... det må sies... For denne leiligheten synes jeg var utrolig BILLIG!!!!.... og det var veldig fint der, både inne og ute. Så ut til å være et trivelig område. For en slik leilighet i Tromsø må man garantert ut med minimum 1,6 mill. Så for meg var dette virkelig billig!!! Irriterende billig!!!
Malama Skrevet 5. mai 2006 #10 Skrevet 5. mai 2006 Jeg bor i Bergen (med syke boligpriser), er på jakt etter rekkehus, og de vi finner med en slik prisantuydning som den der har 300.000 i fellesgjeld, og en felleskostnad som er mist like stor som den fellesgjelden den der har. Også går de for et par hundre tusen over prisantydning da... Det der var slett ikke en avskrekkende pris, vil jeg si.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #11 Skrevet 5. mai 2006 Prisen er sikkert ikke så ille, men jeg ville aldri betalt over millionen for en leilighet, men det er meg, da... ← Det er ikke akkurat uvanlig å måtte ut med over en million for et rekkehus. Her i området ville et sånt rekkehus gått for 1,6-1,7 glatt.
Susan Sto Helit Skrevet 5. mai 2006 #12 Skrevet 5. mai 2006 Skal vel kanskje ikke uttale meg, men Min 3-roms koster mer enn det rekkehuset. Et sånt rekkehus hadde vel kostet mellom 2 og 3 millioner, skulle jeg tro. (Men nå er jeg vant med Oslo-priser. Og det er jo ikke så relevant her. Når det er sagt, synes jeg dere skal legge mer vekt på område, beliggenhet og planløsning enn hvordan det er pusset opp eller ikke pusset opp inni. (Det kan dere nemlig gjøre noe med.)
Elze Skrevet 5. mai 2006 #13 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Koster det samme som en liten 1-roms her i byen, så da må det vel sies å være billig Jeg driver og ser etter en 3-roms om dagen, og de koster gjerne 2,1-2,3 mill hvis det er rundt 70 kvm. Endret 5. mai 2006 av Elze
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 5. mai 2006 #14 Skrevet 5. mai 2006 Det rekkehuset koster like mye som vi ville fått for 3 romsen vår. Syns ikke det var så gæli pris jeg. Men nå vet jeg jo ikke hva prisene ligger på i akkurat dette området.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #15 Skrevet 5. mai 2006 Det du kanskje bør tenke på, er om at du ønsker å ha stue og kjøkken i 2. etasje og soverommene i 1. Utgang til hagen vil vel bli fra et soverom, er det noe du synes er greit i lengden? Greit å løpe opp trapper for å hente ting fra kjøkken ved servering ute (du har imidlertid også mulighet til å sitte på verandaen oppe).
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #16 Skrevet 5. mai 2006 Du burde ikke legge ut link til et sted du vurderer å bo.
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2006 #17 Skrevet 5. mai 2006 Du burde ikke legge ut link til et sted du vurderer å bo. ← Og som andre bor i nå.
momo Skrevet 5. mai 2006 #19 Skrevet 5. mai 2006 Nå vet ikke jeg noe om området og pris. Men jeg syntes det virket rimelig. Er mye dyrer her vi bor, og vi bor i en liten by. Syntes det så fint ut og, med litt maling ser det ut til at man kan få det veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #20 Skrevet 5. mai 2006 http://www.finn.no/finn/realestate/object?...4&pos=22&tot=97 Noen som vil gi meg en tilbakemelding? ← mener dette var bra. Akseptabel pris for strøket. Det dere ar tenkt å gjøre er jo småpenger i forhold til hva det koster. dette huset vil det bli rift om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå