Gjest blåndi Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 jeg skulle inn å se på spraytan, så er jeg litt fiksert på hår også, og jeg fikk øye på noen modeller på et FHM blad der inne på den siden. www.tancan.se og det er sånn hår jeg vil ha, bimbo harry? ja antagelig, men jeg syns d er utrolig fint for det.. er jo bare vanlig bleket hår antagelig, å antagelig litt extensions siden de fleste av de å sjenerelt sett har det nå for tiden.. men åssen får de det sånn som på bildet? hun til venstre hvertfall, akk som det ligger i litt sånn tynne strimler på et vis. hehe vet ikke åssen jeg skal forklare det.. å så er det litt bølgete..er vel bare noen produkter eller noe, men noen som har peiling??
Gjest blåndi Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 jeg glemte jo å si åssen bildet det var... snakk om distre.. det er altså på www.tancan.se og så på pressklipp å da er det noen forside cover av fhm blad så er det det med de to blondinene sammen. å hun til venstre spesielt.. man ser best hennes hår.
Gjest gjest 0 Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Nå er ikke jeg noen ekspert på sånne ting, men for meg kan det virke som om de har brukt saltvannsspray? Det ligner iallefall på "saltvannshår"
Gjest blåndi Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 ja der sa du noe..! hmm.. godt mulig..men bare det?
Gjest Jalileh Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 ja der sa du noe..! hmm.. godt mulig..men bare det? ← Jeg syns også det ser ut som om hun bare har brukt det, men kanskje noe voks? :klø:
Gjest Binna Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 (endret) For meg ser det ut som om det bare er saltvann. Også er det tatt små områder med hår som er tvinnet(har sett flere av venninnene mine tvinne det slik). Mulig det er brukt etellerannet som "finish" for å få det til å sitte bedre? Endret 5. mai 2006 av Binna
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 Hvordan bruker man saltvansspray? ← Jeg tar den i når håret er nesten tørt. Tvinner så håret litt og lar det tørke naturlig eller føner det tørt for skikkelig volum. Kan dessverre ikke bruke saltvannsspray særlig ofte da det tørker ut håret mitt noe helt forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå