Vipsen Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Så har jeg da passert de tredve med noen år, og jeg må få lov til å komme med et lite hjertesukk i den anledning og bare fortelle at nå begynner alderen så smått å synes. På den måten at kroppen liksom har begynt å sige litt her og litt der. For å starte øverst da så synes det på de øvre øyelokk, de er begynt å henge over øynene, og rynker seg litt, kinnene er også begynt å henge og er ikke så runde lenger, og det er som om nesen har blitt større og ørene også, ikke mye, men jeg ser forskjell fra da jeg var yngre, brystene er enda ikke nede på knærne, men de jobber tydeligvis hardt med å strekke seg dit... Magen er ikke akkurat flat, heller bulende utover både her og der, rumpa er det et evig slit å holde en noenlunde rund form på, dersom jeg er sløv med å trene så er den snar med å anta en utflytende firkantig form, for ikke å glemme cellulittene og appelsinhuden, det er visst smittsomt for tror dere jammen ikke at det har spredt seg nedover til lårene også da Også har jeg blitt plaget med økt hårvekst både i øvre og nedre avdeling, lange øyenbrynshår,lange nesehår, lengre og lengre bartehår... og bikinilinja underlegger seg stadig nye landområder... sukk. Vedlikeholdsarbeidet er et salig slit, og det eneste jeg har å trøste meg med er at det vil bli enda mere å streve med når huden begynner å skrukke seg til også... egentlig har jeg bare lyst til å gi en god f... i alt vedlikeholdsarbeid, men jeg vil jo gjerne føle meg littegrann vel, så godt det lar seg gjøre, så jeg må nok bare fortsette og fortsette og fortsette...bokstavelig talt til jeg stuper og så er det over og da har jeg ikke noe å klage over lengre for da er jeg ikke mere... Tar imot gode tips og ideer til foryngelseskurer av alle slag, imellomtiden skal jeg gå å få meg litt tiltrengt skjønnhetssøvn... som om det hjelper noe da...
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 tja,foryngelseskur nr.1 må jo være å trene da.og tenke på hva man spiser. men det vil du kanskje ikke høre?
Vipsen Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2006 Ja, jeg trener jo som en helt, uten at jeg blir noe yngre av den grunn. Regner det som en del av vedlikeholdet, som jeg forøvrig er møkklei av å bruke så mye tid på. Må bare innse fakta, forfallet har startet, og fra nå av går det bare en vei, nedover. Isj. Man sier at det gjelder å eldes med stil, men det er ikke mye stil over å vite at man sakte men sikkert råtner på rot nei. Nok om det, nå skal jeg gå ut en tur i sola og virkelig la den få boltre seg i mitt fremtidige skrukketrollfjes.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Når du er 30? Er du drita full? Hvis ikke, gå ut i sola ta deg en øl og kos deg og nyt at du helt sikkert ikke er råtten ennå Jeg så mcgyver i går og hun dama der innhalerte gamlinggass hvor hun ble gammel og grå på 10 min! Fakta faen! Hunden hennes også :-( Vær glad du ikke er hun :D (det var forresten hun lois lane, er ikke hun penny parker i mcgyver da?)
Vipsen Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2006 Nei ikke full enda, bare litt deppa og nydumpa av kjæresten. Da er det vel naturlig å føle seg ikke så veldig brukbar...går nok over snart, for have er jo fullt av fisk, som min kjære bestemor brukte å si til meg. Men i kveld derimot, da blir det fullt fres over meg igjen, og skal nok sørge for at kong alkolhol får enda flere år av det som fortsatt gjenstår av min ungdom... :icon_smile: Nei, man blir ikke akkurat yngre med årene, så får vel sørge for å nyte restene så godt man kan, tror jeg får finne meg en lekker mann som jeg kan bedrive litt gjensidig utnytting med
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Urk kjipt med hander... En føler seg gjerne lutt stygg og trist når en er nydumpa, det gjør aillfall jeg! Men når en finner seg en ny så er selvtillitten på topp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå