Aquarius Skrevet 2. desember 2002 #1 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg hører dette ordet om og om igjen inni hodet mitt akkurat nå: Atte-katte-nooooa! Jeg aner ikke hvor jeg har det fra, tror det fra et barneTV show når jeg var liten....Noen andre som kjenner igjen ordet? Jeg irriterer meg grønn av å ikke komme på hvor jeg har hørt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #2 Del Skrevet 2. desember 2002 Heisann.. Det er en barnesang :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 3. desember 2002 #3 Del Skrevet 3. desember 2002 Det er en barnesang, ja. Det er også en sangbok som heter Attekattenoa, tror jeg. Også var det visst et TV-program også (men det må ha vært i min "mellomperiode" - etter at jeg slutta å se barne-tv og før jeg begynte igjen :blunke: for jeg husker det ikke noe særlig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. desember 2002 #4 Del Skrevet 3. desember 2002 Attekatte noa Attekatte noe Emissa demissa dollamissarei Eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. desember 2002 #5 Del Skrevet 3. desember 2002 Her finner du hele: http://www.midtiblinken.net/sangleker/atte...tekatte_noa.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 3. desember 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 3. desember 2002 JA! TAKK folkens! Endelig fant jeg ut hvor jeg hadde attekattenoa fra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. desember 2002 #7 Del Skrevet 5. desember 2002 Husker Per-Inge Torkelsen var med i Atte katte noa.. og ho der Jannicke som sang i Annie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå