Gå til innhold

Renslige menn ---

Gjest Madden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sputnik

Underbuksa mi er ikkje skifta på minst tølv veker!!!!

Men så he me heller ikkje så fisefine damer her i Drangedal!

Byfølk - kjøp ei sputnik truse til jul, den held i mange veker (uten vasking).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og dobbeltæsj.

At de klarer det?? Undertøy bør vaskes etter maks en dags bruk, det er da ikke hvor skittent det ser ut som avgjør om det bør vaskes!! *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj!

Det er jo direkte ekkelt!!!

Heldigvis er min sambis en av dem som skifter underbukse daglig. Eneste unntaket er fjellturer o.l. hvor det er mangel på sanitærmuligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, takk og lov for min at min sambo bytter hver dag :lol:

Gudene skal vite hva de som er ute hver helg og ha ONS får for noe,

YÆK!!!!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette må være blandt eldre folk, finnes jo gamle damer som stinker også..

Kjenner ingen rundt de tretti som ikke skifter MINST hver dag/hverannen.

Så det så.

Forøvrig så er HÅNDVASKEN et glemt kapittel hos mange, skjerpings karer, her syndes det mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som er så ekkel og grisete. Her kjører jeg absolutt nulltoleranse. Heldigvis har jeg en mann som er både hygienisk, lukter godt og i tillegg kan gjøre husarbeid/vaske sin egne klær.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Trusen takk (å humre, humre altså!!), sier nå jeg for den moderne tids såpe, vann og lett anskaffelige truser som kan skiftes hver dag.

Jeg er mann, skifter truse hver eneste dag, og er stolt av det.

Jeg var i millitæret med en skitpeis, hvis truseskiftefrekvensk etterhvert ble et hemmeligholdt studie som jeg og en annen romkompis allierte oss i, rett og slett fordi vi ble så desperat forbannet at vi måtte avreagere med å lage sindige truseskiftematriser inne i skapdørene våre. Etterhvert begynte vi også å føre regnskap over dusjingen hans, og den var i bunn og grunn bittelitt bedre enn truseskiftingen hans, men alikevel ganske alarmerende slett. Vi hadde god tid i militæret, og det som virkelig slo oss som spesielt irriterende, da vi sat rundt bordet og diskuterte dette i det brede og det vide, var at det faktum at han dusjet ikke nødvendigvis medførte at han skiftet truse.

Det verste tilfellet vi var vitne til, var da han en gang hadde hatt på seg samme truse i 12 dager, inklusiv en sjudagers øvelse i haug og hammer. Han dusjet da han kom hjem fra øvelsen......men......det tok faktisk to dager etter øvelsen før han skiftet.

Militæret er slikt et tåpelig sted.......

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Det var jo litt av en skrekkhistorie Milo, og jeg grøsser! Skjønner ikke at folk klarer sånt jeg da... Tror jeg hadde ent opp med å forlangt at denne karen hadde skiftet truse jeg! *blir kvalm*

Men, heldigvis, ifølge denne artikkelen så gjelder det jo fåtallet da, og som tidligere sagt så tror også jeg at det er av de litt 'eldre'....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos Milo,

da mitt søskenbarn (jente) begynte på USK-kurs i militæret, ble hun oppsøkt av en fyr etter 24 dager med spørsmål om hun kunne vise ham hvordan man vasket klær. Han hadde nemlig tatt med seg 24 t-skjorter og 24 undiker, og nå var det ingen vei utenom når mamma var langt borte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...