Gå til innhold

En mann skal kunne kysse..

Mint

Anbefalte innlegg

En mann skal kunne kysse. Det er ikke vanskelig å kysse, og ofte er dette noe man gjerne øver seg litt på som liten pjokk og også prøver og feiler litt i ung alder. Jeg tør å påstå at jenter ikke er så ulike når det gjelder hvordan de ønsker at en gutt skal kysse dem. Det er for eksempel ikke veldig behagelig (og svært lite opphissende) å bli møtt med harde lepper og en stiv tunge som stikkes lengst ned halsen. Det er noe som heter en drøvel der, gutter! Det skaper brekninger det. Det er heller ikke om å gjøre å rotere tungen flest mulig ganger rundt i munnen til ditt offer. Og "våtest mulig" er overhodet ikke det samme som en deilig kyss. Mange vil sikkert synes at dette høres ut som når man kysset i sine tidligste år, og det gjør det også. Men jeg hadde en opplevelse her om dagen som fikk meg til å huske med gru hvordan kysset med den kvisete nabogutten var da jeg var 13 år; Jeg fikk endelig treffe en "kompis av en kompis" som jeg lenge hadde fått høre var en som jeg absolutt bare MÅTTE treffe. En vellykket ung mann på 30 år, glimt i øyet og et utseende til å dø av. Han så ut som en gresk gud og jeg var vel ganske fortapt helt fra begynnelsen av. Det ene førte til det andre, og det ble til at vi befant oss alene på nachspiel hvor det som bare måtte skje, skjedde. Vi kysset. Meningen var vel at kysset skulle lede til noe mer. Men tenk deg min skuffelse da denne åpenbaringen av en mann ga meg noe som kan minne sterkt om et kyss av typen bekrevet tidligere. Undertegnede tok vesken sin, fant en feiende flott unskyldning, i gaten " oj-glemte-helt-at-jeg skal-tidlig-opp", og forsvant. Jeg gidder ikke å være instuktør.

Men hvordan er dette mulig!? Flotte fyren burde vel ha lært seg ett og annet gjennom 30 år? Jeg blir RYSTET....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg fikk endelig treffe en "kompis av en kompis" som jeg lenge hadde fått høre var en som jeg absolutt bare MÅTTE treffe. En vellykket ung mann på 30 år, glimt i øyet og et utseende til å dø av. Han så ut som en gresk gud og jeg var vel ganske fortapt helt fra begynnelsen av.

Jeg gidder ikke å være instuktør.

Men hvordan er dette mulig!? Flotte fyren burde vel ha lært seg ett og annet gjennom 30 år? Jeg blir RYSTET....

Det var mye positivt om en ung mann, og en knøttliten negativ ting. Jeg er vel mere rystet over din reaksjon, for man finner vel ikke bra menn så ofte vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En kvinne skal også kunne kysse. Og det er faktisk en del som ikke har peiling.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd en som måtte ha tatt det pr. korrespondanse...

Ingen lystig opplevelse. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mye positivt om en ung mann, og en knøttliten negativ ting. Jeg er vel mere rystet over din reaksjon, for man finner vel ikke bra menn så ofte vel?

Hvor knøttliten denne negative tingen er vil være ganske individuelt, ikke sant? For meg er det INGEN liten ting ;) Og hvor bra han egentlig er etter å nå ha kjent han en stund (dog ikke kysset han flere ganger :overrasket: ) kan også diskuteres.. Selv om han ser flott ut og har bra jobb, betyr ikke det alt heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og hvor bra han egentlig er etter å nå ha kjent han en stund  kan også diskuteres..

OK, det forandrer jo saken. :)

Men lurer på om jeg er dårlig til å kysse... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er 30 og har en kropp som en gud fra gresk mytologi, men det kan umulig være meg du har surra med der... siden damefronten har vært rimelig død hos meg de siste månedene.

Og enda mer viktig, jeg KAN faktisk kysse. :ler:

Uansett så har jeg opplevd nok av jenter som ikke greier dette med å kysse ordentlig. Er rimelig turnoff for min del må jeg si, så jeg kan på en måte forstå at trådstarter pakka snippen og stakk. Jeg hadde nok gjort noe ala det samme tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha...det er faktisk ingen fasit på hva som er et godt kyss. Smaken er som baken her og...

Kanskje syntes han du var en like elendig kysser og var bare glad til for at du stakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm så merkelig.. Har aldrig opplevd noen som kyssa dårlig,,

Eller at noen har rømt sin vei etter å ha kyssa meg :sjarmor:

Eller jo, når jeg tenker meg om så var det faktisk en som hadde en smule for våt tunge,,

hehe det hadde visst jeg fortrengt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...det er faktisk ingen fasit på hva som er et godt kyss. Smaken er som baken her og...

Kanskje syntes han du var en like elendig kysser og var bare glad til for at du stakk...

Hehe.. Mulig det :ler:

Nei, en fasit er det nok ikke, men det finnes definitivt visse regler for "what not to do".. Du kan kanskje ikke kysse du heller..? ;)

Endret av Mint
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe.. Mulig det :ler:

Nei, en fasit er det nok ikke, men det finnes definitivt visse regler for "what not to do".. Du kan kanskje ikke kysse du heller..? ;)

Jeg reagerte bare på den litt nedlatende holdningen din som tilsa at dette kunne du, men ikke han.

Jeg kan for eksempel nevne at det er minst like ille med tørre kyss som for våte kyss..... synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett Bomerang med Eddie Murphy. Han som kutter damer fordi de har stygge tær..... Vel. Hvis kysset betyr så mye for deg, så synes jeg du skal kutte de ut. Eller kanskje du ikke har vært single lenge nok til å tolerere en feil av mange mulige. Men det kan ligge noe mer bak. Det kan være at det er flere ting du ikke liker med han, bare at du ikke kan sette ord på det.

Min forrige dame var ikke så veldig flink til å kysse. Kanskje ikke jeg er så veldig flink til å kysse heller. Det jeg gjorde var at jeg fortalte henne hvordan jeg ville ha det, sånn at uansett hvor dårlige vi var til å kysse så gjorde vi det i hvert fall sånn at begge to likte det veldig godt. Det funket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne skal også kunne kysse. Og det er faktisk en del som ikke har peiling.....

Sant.

Jeg og en barndomsvenninne øvde på hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nå fikk jeg et flashback til i fjor sommer, tror jeg opplevde mitt værste kyss ever! var på byen og dansa med en skikkelig kjekk fyr og før jeg viste ordet av det så gapte han over hele ansiktet mitt... det var det tørreste kysset jeg noen gang har opplevd, var som å stikke kjeften inn i en tørketrommel.. hehe

kan enda kjenne følelsen :overrasket:

men må jo bare le av det nå i etterkant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, mitt værste kyss var også tørt... Han hadde ikke noe fuktighet i munnen! Var som å kysse sandpapir(ikke at jeg har gjort det :ler: ). Ellers er jeg enig.. Hvordan man kysser er viktig! Ikke for slapp tunge, ikke for hard tunge, ikke for raskt, osv. Heldigvis er det fleste helt ok :) Mine beste kyss har vært med jenter.. Kanskje jenter er bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, mitt værste kyss var også tørt... Han hadde ikke noe fuktighet i munnen! Var som å kysse sandpapir(ikke at jeg har gjort det  :ler: ).  Ellers er jeg enig.. Hvordan man kysser er viktig! Ikke for slapp tunge, ikke for hard tunge, ikke for raskt, osv. Heldigvis er det fleste helt ok  :)  Mine beste kyss har vært med jenter.. Kanskje jenter er bedre?

Kanskje jenter er flinkere til å kysse slik jenter liker det, og menn slik menn liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jenter er flinkere til å kysse slik jenter liker det, og menn slik menn liker det?

Vet du hva? Det kan godt hende. Jeg har kyssa min andel folk av begge kjønn, og gjennomsnittlig er det høyere nivå på jentene. Kanskje det har noe med øvingen å gjøre? Lettere for jenter å øve på hverandre enn det er for gutter? Eller kanskje det bare er lettere for oss å få seg noe :sjarmor:

Mitt verste kyss... har truffet flere av typen, faktisk. Fuktigheten har ikke vært noe problem, men når man føler at man kobles sammen med sugekopp så man ikke får puste, er ikke det så positivt. Hvis det da kommer en veldig rask, lang og bestemt tunge, så kjennes det mer som vårrengjøring enn kyssing. Men, de fleste kan forbedres. Det er ikke engang så vanskelig.

How To Kiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kysse blir vel som å ha sex, man gjør hverandre gode eller dårlige. Og havner man med noen man ikke får det helt til med så ødelegger det noe av lysten til å gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...