Gjest Babycaller Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Er det noen som vet hvor man får kjøpt Topcom Babytalker 1000 i Sarpsborg/ Fredrikstad/Moss? Trenger babycall til sydentur med lang rekkevidde og så på Tv2 at denne har kommet best ut i test. Tar gjerne imot andre forslag dersom dere vet om noen andre med bra rekkevidde minimum 3 km. Skal til syden til søndag så det haster.
Gjest Hjelp... Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Tar gjerne imot andre forslag dersom dere vet om noen andre med bra rekkevidde minimum 3 km. ← Har du virkelig planer om å dra flere kilometer bort fra barnet ditt?
Gjest Babycaller Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Har du virkelig planer om å dra flere kilometer bort fra barnet ditt? ← Nei, har ikke det. Men ønsker ikke at forbindelsen skal bli brutt uten videre. Husk at rekkevidden blir redusert på grunn av vegger og betong. Men takk for omtanken for barnet mitt
nat26 Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 3 km er vel litt langt? Men jeg håper noen her vet det for jeg drar til syden på søndag selv og skal kjøpe babycall på lørdag
momo Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Har desverre ikke svar på spørsmålet deres. Men jeg bare lurer på om dere lar barnet ligge alene på rommet og går fra det? Og hvor langt? Hva er greit, ned til underholdningsområdet/baren på hotellet eller lenger bort?
Gjest Babycaller Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Har desverre ikke svar på spørsmålet deres. Men jeg bare lurer på om dere lar barnet ligge alene på rommet og går fra det? Og hvor langt? Hva er greit, ned til underholdningsområdet/baren på hotellet eller lenger bort? ← Vi kommer til å dra på restauranten på hotellet for å spise. Men ærlig talt har ikke denne diskuskjonen allerede vært oppe til debatt . Kan ikke dere heller fortsette denne debatten på det stedet. La oss snakke hardware! Mennene må gjerne delta for de er gjerne litt mer saklige, og for dere andre chattre huer start en ny tråd! Sorry but no offense...
Kimura Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Vi har kjøpt Bébétel, som går på mobilsignaler isteden, dvs. ubegrenset rekkevidde, og ikke problemer med bettongvegger eller noe... Vet denne skal selges på stand på Foreldre og Barn messen i Lillestrøm neste helg, eller du kan gå inn på http://www.familieprodukter.no/ og bestille den der.. Rask leveringstid, og veldig god service
Gjest Raymond Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er på jakt etter samme babytalker, skal være den beste som finnes på det norske markedet. Her får du kjøpt Topcom Babytalker 1000: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320614 Best i test i magasinet "Foreldre og Barn" og TV2 Hjelper deg! (04.05.06) Egenskaper: Opptil 5km rekkevidde Vox-kontroll 38 sub kanaler Inneholder PMR, 1 modul og 2 ladere Bakgrunnsbelysning Løp og kjøp, det skal hvertfall jeg! Hilsen Raymond.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 Kan begge enhetene til Topcom 1000 gå på batteri?
Gjest Raymond Skrevet 16. mai 2006 #10 Skrevet 16. mai 2006 Nei, den delen som skal være ved barnet må være tilkoblet strøm. Den andre enheten (som vi skal gå rundt med) går på batterier. Bruksanvisning finnes på svensk og dansk her: http://tools.topcom.net/userguides/PMR%20B...-FR-D-SW-DK.pdf -Raymond
Gjest Reiseleder Skrevet 16. mai 2006 #11 Skrevet 16. mai 2006 Vi kommer til å dra på restauranten på hotellet for å spise. Men ærlig talt har ikke denne diskuskjonen allerede vært oppe til debatt . Kan ikke dere heller fortsette denne debatten på det stedet. La oss snakke hardware! Mennene må gjerne delta for de er gjerne litt mer saklige, og for dere andre chattre huer start en ny tråd! Sorry but no offense... ← Nei, jeg tenker å svare deg. Babyer trenger trygghet. Å la babyen våkne opp i et fremmed rom og attpåtil være alene er slemt gjort overfor babyen. Hvorfor tar dere ikke babyen med dere på restauranten heller? Hvis jeg hadde oppdaget at foreldre lot barnet ligge alene på rommet hadde jeg sendt bekymringsmelding. Husk at hjemme er dere i samme hus som babyen, med en utgangsdør, og dere har kontrollen. Her er barnet alene i leiligheten(hotellrommet. Hva med innbrudd? Hva om det blir brann? Dere er ikke tilstede. Ser jeg noen med babycall på restaurantbordet blir det et stekende helvete for foreldrene, det lover jeg!
Gjest Gjest_vilje_* Skrevet 16. mai 2006 #12 Skrevet 16. mai 2006 Vi kjøpte denne monytoren på clas olsen faktisk, har hatt den i over et år og er kjempefornøyd med den...
Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 16. mai 2006 #13 Skrevet 16. mai 2006 Folk som går på restaurant mens babyen ligger på rommet og sover kan ikke være helt gode Har det aldri slått dere at det kan bli brann ? Eller innbrudd ? Selv har jeg faktisk klart å la to barn vokse opp uten å ha hatt babycall - har aldri sett vitsen med det, rett og slett.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #14 Skrevet 16. mai 2006 Folk som går på restaurant mens babyen ligger på rommet og sover kan ikke være helt gode Har det aldri slått dere at det kan bli brann ? Eller innbrudd ? Selv har jeg faktisk klart å la to barn vokse opp uten å ha hatt babycall - har aldri sett vitsen med det, rett og slett. ← Nei hadde heller ikke gått på restaurant med babyen sovende på rommet. Men babycall, er det faktisk folk som trenger, med tanke på at det er ikke alltid soverommet til foreldrene er rett på siden av babyens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå