Gjest Stina Skrevet 2. desember 2002 #1 Skrevet 2. desember 2002 Til dere med erfaringer fra Make- up Kurs! Jeg vurderer å begynne på ett Make- Up Kurs nå før jul. 1. Er det bare en gang, og hvor mye koster det? 2. Får man egentlig mye utbytte av det? 3. Hva lærer man?
Lissie Skrevet 2. desember 2002 #2 Skrevet 2. desember 2002 Det finnes mange forskjellige make-up kurs. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med de som arrangerer det og spørre dem om det du lurer på. Lykke til!
Linnie Skrevet 3. desember 2002 #3 Skrevet 3. desember 2002 Du tenker på kurs, og ikke skole?? (For hvis det er skole du tenker på, For all del, IKKE begynn på Make- up artist skolen!!!)
Lissie Skrevet 3. desember 2002 #4 Skrevet 3. desember 2002 Linnie! Nå ble jeg nysgjerrig.. Hvorfor burde hun ikke gå på Make up artist skolen?
Linnie Skrevet 3. desember 2002 #5 Skrevet 3. desember 2002 Fordi jeg har gått der, og det var en kjempe dårlig skole tvers igjennom!!! :evil: på slutte av året var det 4-5 stykker som var igjen og tok eksamen, bare for å ha noe å vise til, de andre hadde sluttet for lenge siden.... Så for all del, BEGYNN IKKE PÅ DEN SKOLEN! (.. og hvis du vil vite mer, kan jeg gjere fortelle...) :blunke:
Gjest NastyNice Skrevet 3. desember 2002 #7 Skrevet 3. desember 2002 Har ei venninne som gikk på den samme skolen, hun var utrolig misfornøyd hun også. Elever i klassen hennes hadde visst sluttet i protest og greier... Lurer på hva det er med denne skolen jeg... :-?
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 4. desember 2002 #8 Skrevet 4. desember 2002 Jeg kunne trengt et lite kurs i sminking! Hvem arrangerer sånt, og hva koster det? Og da mener jeg et en-dags kurs eller noe sånt.
elle Skrevet 5. desember 2002 #9 Skrevet 5. desember 2002 hei engel, kan du ikke sende meg en pm så kan jeg fortelle deg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå