Gå til innhold

JA! Jeg fikk drømme kjolen min!

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Dere som kjenner litt til meg her på KG har sikert sett at jeg helt hysterisk har lett etter en linea Raffaelli kjole. Mange modeller syntes jeg var av interesse, men jeg hadde en favoritt som faktisk var drømmekjolen min.

Så fant jeg kjolen da, 2 stk! MEN begge var solgt... etter det har jeg vært deppa og lei meg og plaga dere med masse spørsmål om "hvor man får tak i sånne" osv...

jeg fikk masse bra tilbakemedlinger på PM: folk her bryr seg virkelig om meg:):):klem: Så var den en kjempegrei jente(Lemona) som kontaktet meg her på KG og tipset meg om drømmekjolen på EBAY UK. Etter litt kjemping og tårer og angst VANT JEG DRØMMEKJOLEN IKVELD!!!!! JEG ER BARE SÅ LYKKELIG! JEG GRÅT SÅ LYKKELIG! kJOLEN ER HELT NY OG MED TAGS og fikk den for bare 360 pund.(må sikkert regne med div avgifter, moms, toll) MEN JEG ER LYKKELIG!

Tusen hjertelig takk Lemona for at du bryr deg om andre! Jeg mener det, for nå er jeg veldig lykkelig. Sender deg en PM men ville bare takke deg forran alle de andre brudene her på forumet. For sånt noe som du har gjort belønnes:)

Da drar jeg og min livs kjærlighet til las vegas I SOMMER å har det mest fantastiske bryllupet man kan tenke seg!

HER ER KJOLEN MIN:)(STOLT)

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=685

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=684

bam bam bam bam....(Giftemelodi)

:grine2: :grine2: :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Grattis! kjempeflott kjole :)

Skrevet

SÅ BRA!!!! :klappe:

Alle bør få drømmekjolen sin!

Kan godt skjønne du ville ha akkurat den!

Håper den er enda vakkrere på en du noen gang forestilte deg!

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Grattulerer masse! Tror ikke noe overgår følelsen av å se seg selv i speilet for første gang iført drømmekjolen. Det er noe alle jenter burde få erfare.

Skrevet

Nydelig kjole! :-D

Gjest Gjest
Skrevet

Nydelig kjole. Jeg har sett min drømmekjole er inne på KG, men det blir nok leeenge til det blir aktuelt å kjøpe den... :forvirret:

Men lykke til med bryllupet! :klem:

Gjest baby-E
Skrevet

Grattis med drømmekjolen! Den var nydelig!

Skrevet

Kjolen var dritlekker!

Lykke til på dagen!

:hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...