Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så meg selv i sollyset for første gang i år, og ble helt forferdet over synet som møtte meg. Trodde jeg skulle ha i alle fall bittelitt farge, men jeg ser jo ut som et spøkelse :overrasket:

Siden jeg er fattig student og dermed ikke får anledning til å reise til syden i sommer, har jeg funnet ut at det er på tide å kaste inn håndklede og hive seg på selvbruningsbølgen. Leste en annen tråd her, hvor mange anbefalte selvbruneren fra L'Oreal, og den fra Body shop for lys hud. Vel..det finnes ingen Body shop butikker her, så hva skal jeg da bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde nettop en tråd her, så hvis du blar littegranne nedover, så får du tips.

Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Piz Buin Summer Sensation! Jeg har riktignok ikke helt lys hud, men den gir ihvertfall meg et lett sommerbrunt skjær i huden og ser helt naturlig ut. Jeg bruker den nesten hver dag som dagkrem.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med Natusan Holiday Skin for lys hud? Dette er en fuktighetskrem med litt selvbruner i hvor du kan bygge opp til den fargen du selv ønsker ved å smøre flere ganger. Fås i dagligvaren og koster 40-50kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...