Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har invitasjoner til utdeling hvis noen er interreserte. Dere som har telenormail kan forresten sette den opp til å videresende samtlige mail til hvilken som helst annen adresse ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere jeg kjenner som prater om gmail. Hva i alle dager er det som er så bra med gmail?

Skrevet

Det er internettbasert e-mail som hotmail. gmail har mange fordeler. MYE plass (over 2gb), søk. tittelmarkering, spam-filter +++

Det greieste er så se selv. Gratis er det også.

Jeg sender deg en invitasjon hvis du gir meg mailadressen din ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Flere jeg kjenner som prater om gmail. Hva i alle dager er det som er så bra med gmail?

Det er en overhypet sak som gir deg lagringsplass som er umulig å fylle opp, særlig fordi grensen på vedlegg likevel er på 10MB.

Dessuten, de som vil ha gmail-adresse får seg det. Er slutt på den tiden at folk gikk rundt som sultne løver etter gmail.

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Det er en overhypet sak som gir deg lagringsplass som er umulig å fylle opp, særlig fordi grensen på vedlegg likevel er på 10MB.

Jeg har både sendt og mottatt mail med vedlegg på godt over 10MB på gmail mange ganger.

Gjest Gjest
Skrevet

What's the maximum attachment size?

With Google Mail, you can send and receive messages up to 10 megabytes (MB) in size. However, the precise amount allowable will depend on the attachment.

When you add an attachment, the size of a file may increase because transport encodings are automatically added. (Transport encodings are the information that allows your message to be safely sent and read.)

This means that in some cases, attachments that are 6 to 10MB in size may push the total message size above 10MB. When this happens, Google Mail displays a warning that your message exceeds the 10MB limit.

http://mail.google.com/support/bin/answer....8770&topic=1516

Skrevet
Dessuten, de som vil ha gmail-adresse får seg det. Er slutt på den tiden at folk gikk rundt som sultne løver etter gmail.

Jepp, jeg bare tilbydde siden jeg hadde ;)

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over dette før, men ser hva du siterer. Uansett ligger det nå sju ulike vedlegg på min gmail som alle er over 10MB. Den største er 29MB. Flere av disse vedleggene har jeg sendt videre til andre. Ingen problemer med verken å motta eller å sende.

Skrevet

Kan jo hende de har oppgradert det i det stille. Mange som har ønsket det

Gjest Skya
Skrevet

kan man koble denne opp mot Outlook Express da?

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Jeg har aldri tenkt over dette før, men ser hva du siterer. Uansett ligger det nå sju ulike vedlegg på min gmail som alle er over 10MB. Den største er 29MB. Flere av disse vedleggene har jeg sendt videre til andre. Ingen problemer med verken å motta eller å sende.

Du har ikke det ekstraprogrammet så tillater deg å motta større mailer da? (Finner ikke linken til det akkurat nå, og husker ikke hva det heter...)

Skrevet
kan man koble denne opp mot Outlook Express da?

Jaja. Gmail kan kobles opp mot hvilken epost-klient du vil. Inkludert Outlook Express.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man trenger en invitasjon for å opprette en g-mailkonto? Er det ikke bare å gå inn og registrere seg på nett :klø: Eller er det slik at TS har lyst på en vervepremie el?

Selv har jeg mailkonto i forbindelse med at jeg har eget domene. Mye kulere å ha det enn å ha hotmail/gmail. og den er også internettbasert. De fleste som tilbyr mail tilbyr vel også webmail? Jeg har også chellomail, og der kan jeg også sjekke mailen i nettleseren. Alt i alt er det mer tillittsvekkende å ha en mail som er knyttet opp til navn/internettabb enn gratismail som gmail/hotmail. Hvem som helst kan jo opprette slike og sende ut masse spam :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor man trenger en invitasjon for å opprette en g-mailkonto? Er det ikke bare å gå inn og registrere seg på nett :klø:

Gjett tre ganger hva som er hovedårsaken til hypen gmail. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, jeg bare tilbydde siden jeg hadde ;)

Jeg synes du var snill som gjorde det :)
Gjest Gjesta
Skrevet

Sjokolovski: Jeg sendte deg en PM. Bare i tilfelle du har oversett den ;)

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Du har ikke det ekstraprogrammet så tillater deg å motta større mailer da? (Finner ikke linken til det akkurat nå, og husker ikke hva det heter...)

Vel, det er mulig. Men i såfall er det noe jeg har fått helt uten videre i det øyeblikk jeg opprettet min gmail-konto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...