Catus Skrevet 2. desember 2002 #1 Skrevet 2. desember 2002 Hei dere! :D Jeg er litt nysgjerrig på såkalte erotiske spill. Er det noen som har et slikt spill og kan fortelle meg litt om hva eksakt det går ut på? Hvor har dere evt. kjøpt dette spillet? Og er det gøy/pirrende å spille det? Vet sambo kunne tenke seg å sprite opp sexlivet littegrann, og kanskje dette er tingen? Jeg synes selv det virker gøy, iallfall. Selv om det kanskje er litt "jentete"...? Takknemlig for alle svar! Klemmer fra
Lindis Skrevet 2. desember 2002 #2 Skrevet 2. desember 2002 Hvorfor ikke? :D Hvis dere begge har lyst så er det jo bare å prøve! Go for it! :blunke:
Englepus Skrevet 3. desember 2002 #3 Skrevet 3. desember 2002 På kondomeriet har de slike spill. Kjenner noen som har et som heter lyst. Har ikke prøvd det selv, bare kikket litt. Det går ut på at du får forskjellige oppgaver- ting du skal gjøre med medspillerene eller spørsmål du skal svare på om fantasier o.l Det finner du på www.sexspill.no
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #4 Skrevet 6. desember 2002 Vi har et spill som heter "kjærlighets spillet". Der er det bare du og partneren, og ikke slik som mange spill er at man kan ha gruppesex og sånt. Men, vi syntes begge at spillet var rett og slett kjedelig, ikke mange vågale ting der nei. Og så var det dårlig oppbygd, sånn at du kunne få i oppgave å kle av deg etter man var naken allerede osv.. Så prøv heller et annet.. Vi kjøpte på Kondomeriet, der har de flere. Sikkert gøy, hvis spillet er bra!
Catus Skrevet 7. desember 2002 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2002 Hmm, det var visst ikke helt som jeg trodde... Ikke sikkert det passer for oss likevel, da. Men jeg får lufte det for sambo uansett, og se hva det ender med. Men tusen takk for svar, alle sammen! :D Klemmer fra
jordbær Skrevet 7. desember 2002 #6 Skrevet 7. desember 2002 Sjekk ut http://www.kondomeriet.no/ De har det meste av spill. Kos dere!
Gjest kine Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Sjekk ut http://www.kondomeriet.no/ De har det meste av spill. Kos dere! Har de trivial pursuit? 2
Gjest Sommertid Skrevet 18. februar 2011 #8 Skrevet 18. februar 2011 Har de trivial pursuit? Du klarte å finne en veldig gammel tråd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå