Gå til innhold

Trener du mere om våren/sommeren?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei alle sammen. Er det sånn at du trener mere om våren og sommeren enn om vinteren? Jeg synes det er mye lettere å ta seg en joggetur og å holde kroppen i form om våren / sommeren. Hva med dere , er dere like flinke året rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

like flink året rundt jeg! :)

ikke noe problem å motivere seg når man liker å trene,og det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

For meg er det mye lettere å komme seg ut for å trene i sommerhalvåret. Om vinteren er det litt mere tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt! Tok meg en joggetur i sted og merket at det var et halvt år siden sist for å si det sånn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nei, men beveger meg mer rundt, og drikker masse sunt vann/spiser sunn vannmelon! Slafs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Forskjellen er vel heller hva jeg gjør. Om vinteren blir det innetrening, i den lyse årstiden sykler jeg eller jogger. Det blir spennende å se hvordan det fungerer å jogge med hunden, han kommer nok til å tro at jeg vil leke. :)

Hund er utrolig lurt for å komme seg ut i all slags vær, da er det ingen bønn. Jeg har oppdaget masse nye områder siden han ble en del av familien for fire måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener jevnt hele året. Om våren/sommeren er jeg mer fristet til å trene pga. fint vær. Da kan jeg endelig utnytte naturen, noe jeg lengter etter hele vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener like mye hele året. Det er aktivitetsnivået på jobb og eventuelle forkjølelser som regulerer hyppigheten.

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg bor i utlandet, og jeg trener mest om vinteren. I går var det 28 grader, og da er det for varmt til at jeg orker å trene noe særlig. Jeg er mer ute om sommeren, men det blir mer å gå turer og sitte i en park eller på balkongen. Om vinteren er det deilig å dra på treningsstudioet, trene uten å føle seg utslitt og svett før man har satt i gang, og ikke minst slippe at svetten siler i garderoben etter dusjen (er det 28 grader ute, er det alltid mye varmere i garderoben... stønn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg fikk barn har jeg ikke tatt meg tid til organisert trening, men jeg sykler til jobb hele sommerhalvåret, så det blir klart mest aktivitet da, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Trener jevnt hele året.

Ski om vinteren, sykling og løpig om sommeren..

Men det er lettest å komme seg ut om sommeren..lange lyse kvelder er motivasjon i seg sjøl. Dagen er ikke over klokken fem liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skya

Nei, på sommeren så blir det kanskje mer beveglese utendørs, men på vinteren så trener jeg mer aktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Forskjellen er vel heller hva jeg gjør. Om vinteren blir det innetrening, i den lyse årstiden sykler jeg eller jogger. Det blir spennende å se hvordan det fungerer å jogge med hunden, han kommer nok til å tro at jeg vil leke. :)

Hund er utrolig lurt for å komme seg ut i all slags vær, da er det ingen bønn. Jeg har oppdaget masse nye områder siden han ble en del av familien for fire måneder siden.

Ja, der skal jeg si meg enig. Det er smart å ha hund. Jeg synes det er mye lettere å jogge når jeg har hund med meg. Jeg føler meg litt sånn teit når jeg løper uten. jeg vet ikke hvorfor, men det blir bare sånn. Dessuten blir joggeturen mye mere lystbetont når jeg har hund med meg. Nå er det vel bare å komme igang igjen. Det trengs nå etter en lang vinter... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Jeg trener like mye uansett, men på sommeren er det mye lettere å ta en liten sykkeltur ekstra siden været er fint. Men selve treninga droppes ikke uansett årstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener like mye året rundt, dans + innetrening på vintern, dans + utetrening og/eller innetrening på sommerhalvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er ikke så glad i varme, og trener nok mer om vinteren enn sommeren. Frister ikke med løpetur på de varmeste dagene. Da er det bedre med vinterføre og kuldegrader! Men veier vel opp for de noe færre joggeøktene som sommeren med å være i mer aktivitet ellers. Går jo an å ta en gåtur i stede de varmeste dagene. Hvis jeg hadde hatt råd til det ville jeg nok kjøpt medlemskort på treningssenter de varmeste sommermånedene og fått trent med airconditonanlegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...