Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Vi har registrert ønskelisten vår på Christiania GlasMagasins side www.bryllupslisten.no. Dette gjorde vi på PCen hjemme. På nettsiden står det at vi kan henvende oss i en av filialene for å få to glass når listen er ferdig utfylt. Så jeg gikk innom glassmagasinet i går, og gledet meg til å få glassene. Men, nei da. For å få glass måtte de ansatte i butikken legge listen inn på PC. Synes dette virket rart. Jeg har jo spart dem for jobb ved selv å registrere listen. Noen som har erfaringer med dette? Er mulig det er jeg som har misforstått.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Jeg vil få presisere at det ikke var glassmagasinet på Stortorvet i Oslo jeg var innom for å få glass, men filialen i byen der jeg bor.
Prinsesse på erten Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Takk for tipset. Planer om å levere inn liste på lørdag, og nå vet jeg iallefall at jeg ikke skal sende skjema via nettet.
Lykketrollet Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 De glassene vi fikk var rett og slett dritstygge! Kan jo virke litt utakknemlig, men de kunne gjerne beholdt dem selv... Det ser mer ut som to vaser, og jeg ahr enda ikke funnet ut hvordan jeg skulle klart å holde det med en hånd! Vi fikk dem da vi leverte listen...før den var lagt inn. På tilbords der i mot var glassene nydelige....helt enkle!
Prinsesse på erten Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 De glassene vi fikk var rett og slett dritstygge! Kan jo virke litt utakknemlig, men de kunne gjerne beholdt dem selv... Det ser mer ut som to vaser, og jeg ahr enda ikke funnet ut hvordan jeg skulle klart å holde det med en hånd! Vi fikk dem da vi leverte listen...før den var lagt inn. På tilbords der i mot var glassene nydelige....helt enkle! ← Å, det var jo kjedelig.... Har trodd at man fikk glass i den serien man ønsket seg, jeg... Jaja, så naiv kan man være Kanskje jeg skal sende inn skjema på nett jeg også...
Lykketrollet Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Å, det var jo kjedelig.... Har trodd at man fikk glass i den serien man ønsket seg, jeg... Jaja, så naiv kan man være Kanskje jeg skal sende inn skjema på nett jeg også... ← Nei, vi fikk i alle fall ikke det... Jeg og trodde man fikk glass i serien man samlet på.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Ta med infoen fra nettet og vis til dem i butikken! Stygge eller ei, glass er dere lovet! Og til dere andre: Bytte er lov
Lykketrollet Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Ta med infoen fra nettet og vis til dem i butikken! Stygge eller ei, glass er dere lovet! Og til dere andre: Bytte er lov ← Mener du at man kan byte de glassene man får i gave? Det hadde jo i så fall vært fint å kunne gjort det...vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av dem...
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 de glassene er vel spesielt for brudepar - så om du får byttet de er vel heller usikkert - de har vel kanskje ikke noen pris på dem...
Susan Sto Helit Skrevet 5. mai 2006 #10 Skrevet 5. mai 2006 Vi startet med å sette opp på nett, og gikk til Glassmagasinet på stortorget for å fullføre den, med priser og alt. Syntes vi fikk elendig service, og de gjorde ikke det de lovte å gjøre. (Legge inn prisene for oss.) Gratis glass var det ingen som nevnte. (Og jeg gadd ikke spørre, for EGENTLIG trenger vi dem ikke.) Så vidt jeg vet, står det ett eller annet sted hva slags glass man får, men jeg husker ikke hvor. Tror hvertfall ikke man får velge. Tilbords var mye mere hjelpsome, og der fikk vi glassene uten å si et ord om noenting. Disse var forøvrig kjepesøte!
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 5. mai 2006 #11 Skrevet 5. mai 2006 Det er to champagneglass man får på GlasMagasinet, jeg takket pent nei når jeg fikk se dem. Det går ikke an å bytte disse, fordi det er en spesiell gave i forbindelse med bryllupslisten. Ikke noe de har i sortimentet i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå