Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har halvlangt hår og er blitt så plaget med at håret mitt blir fort fett. Dvs det blir fett i hodebunnen. Før jeg fikk unger var jeg aldri plaget med dette (kunne gå i en uke uten at håret ble fett). Nå ligger det flatt bare etter et par dager. Hva har skjedd? Hormonforandringer?
Gjest Binna Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Det kan forandre seg etter etter fødsel, ja. Men kanskje du har forandret noe, shampo foreksempel? Eller så kan håret bli utrolig fort fett hvis det blir vasket for ofte.
Gjest Fruktfat Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 bytt shampo, bruk liten mengde shampo, og SKYLL GODT.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Viss du går til frisøren kan du få tak i en Shampo fra Redken.. Solve serien som hjelper mot fet hodebunn.. Jeg hadde også dette problemet av at håret ble fett dagen etter at jeg hadde dusjet... Denne hjalp meg
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Takk for tipset, gjest. Skal prøve det. Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå