Cymbidium Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Jeg skulle gjerne ha lagt inn link til charten min på Fertility Friend. Jeg prøver, men det blir bare en link til forsiden til FF. Hva gjør jeg for å lage en direktelink til min chart på FF?
Iceglow Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Se på venstre side, klikk på “Sharing”, “Home page setup” og så rett under “Your Charting Home Page Web Address:” står linken til charten din Endret 4. mai 2006 av Iceglow
Cymbidium Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Å, takk, takk! Funker dette mon tro? Og dette ble i celcius? Endret 4. mai 2006 av Cymbidium
Iceglow Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Det ser ut som det funker her ja (Og celsius kan du få automatisk, skal se om jeg finner rett knapp her et sted. Der var den ja Se der du fant linken (“Home page setup”), scroll nesten ned på bunnen av siden, og der kan du velge om det skal stå i celsius eller fahrenheit. Du kan og velge hvor mange charter som skal vises på hjemmesiden din ) Endret 4. mai 2006 av Iceglow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå