Mati Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 vi skal ha humanetisk vigsel utendørs, også har vi ikke bestemt "Utgang"-musikk. Inn skal vi ha "bruremarsj fra Øre" (-En som skal spille fiolin.) Har lyst til å ha en fin sang, melodi el. men vet ikke hva. Vi har ei som skal synge to sanger under vielsen, så enten kan hun synge eller så kan fiolinmannen spille. Vet ikke helt hva jeg vil... Under vielsen skal hun synge "you raise me up" og "from this moment" Har også lyst til at noen skal synge til min kjære under middagen, en fin sang - men sliter også her med å finne en passende... Noen som har forslag? Vi liker begge U2 godt, men synes det er vanskelig å finne sanger av dem som passer i bryllup? Kunne tenkt meg en U2 sang som utgangssang eller/og under middagen...
annjoha Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Artig at dere skal ha brudemarsj fra Øre, den skal vi også ha, kommer opprinnelig fra Nordmøre der min mann kommer fra. Jeg er også veldig usikker på hva vi skal ha til utgangsmarsj, og trenger også forslag. Vi skal ha to solist innslag under vielsen
kitekatt Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 (endret) vi skal ha humanetisk vigsel utendørs, også har vi ikke bestemt "Utgang"-musikk. Inn skal vi ha "bruremarsj fra Øre" (-En som skal spille fiolin.) Har lyst til å ha en fin sang, melodi el. men vet ikke hva. Vi har ei som skal synge to sanger under vielsen, så enten kan hun synge eller så kan fiolinmannen spille. Vet ikke helt hva jeg vil... Under vielsen skal hun synge "you raise me up" og "from this moment" Har også lyst til at noen skal synge til min kjære under middagen, en fin sang - men sliter også her med å finne en passende... Noen som har forslag? Vi liker begge U2 godt, men synes det er vanskelig å finne sanger av dem som passer i bryllup? Kunne tenkt meg en U2 sang som utgangssang eller/og under middagen... ← Til mannen din kunne kanskje noen sunget "whats a woman without a man" med Vaya Con Dios, eller "What a wonderful world" av Louis Armstrong? Eller "Come rain and com shine"...husker ikke hvem som har den originalt, men Clapton og BB King har en duett på den. Ellers er The Cure sin "Lovesong" nydelig, men den er kanskje ikke så grei for solosangbruk Vi skal forresten ha brudeslått fra Øre ut Forloveden er fra Sunnmøre, så det passer bra...Uten at jeg hadde koblet dette når jeg valgte låta..hehe, var presten som gjorde meg oppmerksom på dette når han så hvilken jeg hadde valgt. Vi skal ha Mendehlsons inn. Jeg synes Brudemarsj fra Jämtland også er veldig fin, men da i den versjonen Gåte synger Men da ville jeg hatt den inn, for den er ikke såååå munter, og jeg tenker at noe muntert må man jo ha ut når man gliser fra øre til øre liksom Endret 4. mai 2006 av kitekatt
Kathri Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 vi skal ha humanetisk vigsel utendørs, også har vi ikke bestemt "Utgang"-musikk. Inn skal vi ha "bruremarsj fra Øre" (-En som skal spille fiolin.) Har lyst til å ha en fin sang, melodi el. men vet ikke hva. Vi har ei som skal synge to sanger under vielsen, så enten kan hun synge eller så kan fiolinmannen spille. Vet ikke helt hva jeg vil... Under vielsen skal hun synge "you raise me up" og "from this moment" Har også lyst til at noen skal synge til min kjære under middagen, en fin sang - men sliter også her med å finne en passende... Noen som har forslag? Vi liker begge U2 godt, men synes det er vanskelig å finne sanger av dem som passer i bryllup? Kunne tenkt meg en U2 sang som utgangssang eller/og under middagen... ← U2 med One mener jeg er den ultimate kjærlighetssangen - vi skal ihvertfall ha den i vårt bryllup! Ihvertfall utover kvelden. Og flere med den! Vi er i huga U2 fans begge to
Anna O Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Jeg syns også at U2s "One" kunne gå an. Den er ganske rolig og har en passende tekst. Johnny Cash har jo en veldig fin, akustisk versjon av sangen, noe som viser at den er fin i en helt enkel versjon (vet ikke hvordan dere har tenkt til å legge det opp med synging, men blir sikkert fint med bare vokal og gitar).
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Wind beneith my wings er en nydelig låt som passer kjempefint å " gi til den man skal gifte seg med"
Snurrepippen Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Jeg ønsker å ha "If I Aint Got You" av Alicia Keys enten i Kirken eller under middagen etter (kommer litt an på hvor strenge de er i Kirken vi skal gifte oss..) Synes den er så nyyyyyyydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå