Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2006 #1 Del Skrevet 4. mai 2006 No har det seg sånn at eg e så utruuulig intressert i en fyr, har vore det siste 5 mnd. Vi trefftes på kurs i begynnelsen av januar, fikk go kontakt der, men meir på "vennebasis". Siste kurshelga lørdagen endte vi opp med å rote litt, og eg overnatta med han.. Det som e tingen e at han har dame.. (veit at eg burde stoppa når eg fikk vite det osv.) Han sa at dei ikkje hadde vore ilag så lenge, og at det gjekk dårlig, va lite seriøst osv. Greit no, eg tenkte etter den helga at det va koselig å bli kjent med han, men det va og alt.. Men han begynnte å ta masse kontakt. På melding, msn osv. Vi kunne snakke i 6-7 tima i strekk, og blei veldig godt kjent. Vise seg at han egentlig e "mannen i mitt liv" trur eg, for vi har så utrulig like meininga om ting, utdanna oss i samme retning, har lik humor osv. Han skreiv en go del om at han ikkje hadde det bra med dama, og virka som om det va LIKE før det va slutt.. Men det e enda ikkje slutt.. I og med at han flørta sopass masse med meg, fann eg ut at det va best å bryte litt kontakten, sia han tross alt har dame, og virka ikkje som om han har tenkt å dumpe ho.. Men traff han igjen (vennskapelig basis) for litt sia, og etter det har vi hatt en go del kontakt igjen.. men han e no fremdeles ilag med dama.. No sitte eg her og lure på om eg rett og slett skal ringe han og seie at vi må bryte ALL kontakt, sia eg rett og slett e så intressert.. og at det e dårlig gjort ovenfor både meg og dama... For eg VEIT at eg kjem til å fortsette å være intressert i han lenge framover om vi helde kontakten.. det e både grusomt fordi det e fælt å være intressert i nåken som e opptatt, men og fordi det legge en stooor stoppar på meg når eg treffe andre kjekke guttar.. Det negative e at om eg bryte all kontakt kjem eg garantert til å angre som en tulling rett etterpå, og kanskje seinare og.. for TENK om det går over.. og kanskje eg klare å ha en venne-tone med han etterkvart.. Mange seie nok sikkert at han der e en dust, dropp han osv.. men det ekje enkelt når eg e så intressert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 4. mai 2006 #2 Del Skrevet 4. mai 2006 Det forholdet hans kan umulig være så dårlig som han sier, for han hadde neppe holdt ut i et dårlig forhold som til og med er useriøst. Høres ut som en som vil ha i både pose og sekk, og du gjør nok lurt i å holde deg langt unna. Du kan jo evt si at han kan ta kontakt med deg igjen når han er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2006 #3 Del Skrevet 4. mai 2006 sant det... For eg vil ikkje vere ho som alltid sitte klar heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 4. mai 2006 #4 Del Skrevet 4. mai 2006 Nei, det er det jo ingen som vil være. Og du kan jo uansett ikke innlede et ordentlig forhold til en som allerede er sammen med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2006 #5 Del Skrevet 4. mai 2006 Nei.. det går IKKJE.. men syns du at eg bør snakke men han om det, eller berre bryte kontakten først som sist? (veit eg kjem til å møte på han seinare uasett men..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 4. mai 2006 #6 Del Skrevet 4. mai 2006 Det er ikke noe i veien for å snakke med han om dette. Si at du kan ikke finne deg i å være en av to. Men at du liker han veldig godt og hvis han skulle bli singel kan han ta kontakt med deg. Hvis dere alikevel må omgås er det like greit å snakke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karro Skrevet 4. mai 2006 #7 Del Skrevet 4. mai 2006 Forklar ham at du ikke kan fortsette å "bare være en venn", men at du heller ikke ønsker å være andrevalget. Du vil vere mer for ham enn en venn, men vil han ha deg må han først bli ferdig med den andre han har i livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #8 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Har vært i samme situasjon selv. Fyren ville bare ha i både pose og sekk! Han hadde ingen planer om å slå opp med dama da, så jeg brøt kontakten helt med ham.. i et par dager. Vanskelig når man er dødelig forelsket! Enden på visa er at jeg kom over ham likevel (fremdeles litt følelser, men ikke intense), og nå er vi gode venner. Har hatt sex med han et par ganger etterpå og, uten at det har resultert i noe oppblussing av følelser eller anger. Så det endte jo relativt lykkelig, hvis en ser bort ifra at den stakkars dama hans er sammen med en utro jævel.. Ikke at jeg anbefaler dette for deg. Utroskap er fyfy. Og dersom du ikke er like følelsesløs og kynisk som meg, så vil det vel være selvpining å fortsatt ha et intimt forhold med han. Men kan vel ikke være så elendig det forholdet hans, når han har vært sammen med henne såpass lenge? Get over it, det er mitt råd! Følelser kan faktisk styres til en viss grad, det har med innstilling å gjøre. Endret 5. mai 2006 av evilLyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mai 2006 #9 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Du må i hvertfall si at du ikke skal ha noe mer med han å gjøre før det blir slutt, og du må ikke ta noe kontakt da heller (hvis ikke vil han ikke ta deg seriøst)! Hvis det er deg han vil ha så gjør han det slutt med denne dama som alt var så useriøst med (noe jeg egentlig tviler på, men..) og blir sammen med deg. Hvis han ikke gjør det, ja, da vet du jo at han ikke er noe å samle på allikevel.. Ikke fordi han ikke gjør det slutt, men fordi han driver og lyver til deg (og sånt gjør vel ikke "mannen i ditt liv?")! Endret 5. mai 2006 av *MissA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2006 #10 Del Skrevet 5. mai 2006 Dokke har så rett så rett.. Eg har no innsett at det ikkje kan være so dårlig med han og dama. Og fra no av skal eg berre kutt kontakten trur eg. For egentlig trur eg han veit at eg e ganske så intressert. Så får eg berre vente og sjå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yussi Skrevet 6. mai 2006 #11 Del Skrevet 6. mai 2006 Åh herregud, kan du la være å skrive på den irriterende dialekten? Vi har to skriftspråk i dette landet, fritt valg, men vær så snill å holde deg til ett av dem når du skal skrive!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #12 Del Skrevet 7. mai 2006 Åh herregud, kan du la være å skrive på den irriterende dialekten? Vi har to skriftspråk i dette landet, fritt valg, men vær så snill å holde deg til ett av dem når du skal skrive!! ← Åh herregud til deg også!!! Hun skriver ikke mye dialekt der altså! Det vet jeg!! Folk må få skrive slik de vil! Har du et problem så får du starte en egen tråd om det, og ikke blande det inn i diskusjoner som handler om noe helt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2006 #13 Del Skrevet 7. mai 2006 Eg ber om råd om nåke som er ganske vanskelig for meg her, så skal eg bli kritisert for nynorsken min.. flott flott flott.. Eg skrive no nynorsk.. og om du kjenne til forumet, så har eg tidligare sagt at eg slite litt med skrivevanska til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mai 2006 #14 Del Skrevet 7. mai 2006 Ikke bry deg om gjesten du, Robinie. Jeg har ingen problemer med å forstå det du skriver, og det tror jeg ikke de fleste andre her har heller. Det er bare noen gjester om dagen som er ute etter å ødelegge tråder med frekke kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2006 #15 Del Skrevet 7. mai 2006 Ikke bry deg om gjesten du, Robinie. Jeg har ingen problemer med å forstå det du skriver, og det tror jeg ikke de fleste andre her har heller. Det er bare noen gjester om dagen som er ute etter å ødelegge tråder med frekke kommentarer. ← Takk, skal prøve å ikkje la meg irritere. Kunna no skrive på bokmål, men føle virkelig ikkje at det er "mi stemme" som kjem fra da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 8. mai 2006 #16 Del Skrevet 8. mai 2006 Åh herregud, kan du la være å skrive på den irriterende dialekten? Vi har to skriftspråk i dette landet, fritt valg, men vær så snill å holde deg til ett av dem når du skal skrive!! ← Hun skriver da på nynorsk. Nei Robine. Jeg ville droppa all kontakt. Han har dame og jeg tror heller ikke han er sååå interresert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå