Gjest Gjest_Jaja_* Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Har fått en brukt Ipod av en veninne som hun ikke bruker..har ikke fått med adapter eller noe annet...kan jeg kjøpe en sånn en i butikken til en rimelig pris?? Er en apple sak..??? noen som vet?eller eer denne ubrukelig?har ikke ørepropper heller
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Jeg har heller ikke lader på min, men lader batteriet via mac'en. Da trenger du bare kabel.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Det er bare en kabel som du må putte i pc'n som er lader'n, samme som du bruker når du skal laste opp musikk til iPoden. Hodetelefoner kan du kjøpe separat i hvert fall, behøver ikke å være de hvite som følger med. Men kabelen/laderen er litt spesiell.
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Du får kjøpt vanlig lader også, slik at du kan lade Ipoden uten å gå via pcen. Koster et par hundrelapper og fås hos de fleste som forhandler Ipod.
Gjest TRÅDST Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 dere er noen engler..det gikk..for kabel fikk jeg jo med..men hvordn laster jeg ned sanger???må jeg ha noe program??og bare putte kabelen i??har aldri gjort dette før!
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Min iPod laster ned iTunes automatisk når jeg kobler den til en maskin som ikke har programmet fra før, ihvertfall i de fleste tilfellene. Mao bare putt i kabelen og se hva som skjer.
Gjest trådst Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 er det sånn at det koster penger å laste ned musikk fra itunes?vil jo ha noe graits..selvom det er ulovlig..og nei..det skjedde ingenting når jeg startet pcn på nytt med kabelen i..andre forslag til programmer/sider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå