Svart Katt Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 ..Og hvem befinner seg på listen over Norges femti mest sexy menn? - Petter Stordalen - Thomas Numme - Atle Antonsen - Christer Falck - Ådne Søndrål - Harald Eia - Harald Rønneberg ..for å nevne noen. ...Ja, smaken er som baken - helt klart! Men.. :klø:
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 ..Og hvem befinner seg på listen over Norges femti mest sexy menn? - Petter Stordalen - Thomas Numme - Atle Antonsen - Christer Falck - Ådne Søndrål - Harald Eia - Harald Rønneberg ..for å nevne noen. ...Ja, smaken er som baken - helt klart! Men.. :klø: ← Ja, ja det var litt av en liste.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Jeg hadde hatt problemer bare hvis jeg skulle ha ramset opp 50 unge norske menn, så det er ikke rart det dukker opp litt av hvert på en så lang liste i et så lite land.
Gjest Bodillen Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 ..Og hvem befinner seg på listen over Norges femti mest sexy menn? - Petter Stordalen - Thomas Numme - Atle Antonsen - Christer Falck - Ådne Søndrål - Harald Eia - Harald Rønneberg ..for å nevne noen. ...Ja, smaken er som baken - helt klart! Men.. :klø: ← OMG! Petter Stordalen ville ingen sett to ganger på (ikke èn engang...) hvis han ikke hadde vært steinrik. Thomas Numme er en morsom fyr, men det er vel også det hele. Han ser jo ut som han lider av anemi, stakkar! Atle Antonsen???? Det må være trykkfeil! Christer Falck.... Det er vel et snev av sjarm ved mannen. Mye hadde vært gjort hvis han hadde sett litt nyvaska ut innimellom. Og kanskje snausa av så det ble et mellomrom mellom øyenbrynene. Ser ut som Frida kalahos tvilling... Ådne Søndrål er jo bare en liten nisse Harald Eia har ingenting annet å fare med en skrukken sin Harald Rønneberg har vi sett strippe i "Harald gjør ting han ikke kan" - èn gang var vel mer enn nok for de aller fleste, vil jeg tro...? Hvem er det som har stemt frem disse gutta her??
Gjest BagLady Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Mye rart på den lista, de aller fleste vil jeg ikke kalle sexy Men f.eks. Christian Skolmen og Trond Espen Seim er ikke så verst da
Helene Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 Mye rart på den lista, de aller fleste vil jeg ikke kalle sexy Men f.eks. Christian Skolmen og Trond Espen Seim er ikke så verst da ← :enig_anim:
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #12 Skrevet 5. mai 2006 Ikke akkurat min topp ti, nei..... Hva med Jan Werner ??? Og Dennis Storhøi, Jon Almaas, Tron Espen Seim og Espen Lind??
Gjest Skya Skrevet 5. mai 2006 #13 Skrevet 5. mai 2006 Mye rart på den lista, de aller fleste vil jeg ikke kalle sexy Men f.eks. Christian Skolmen og Trond Espen Seim er ikke så verst da ← Trond Espen Seim ER jo norges mest sexy mann da, absolutt! Men resten av hurven er nok bare listefyll.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #14 Skrevet 5. mai 2006 URK, der var det ikke mye bra. Hvor er Aksel Henie og Nicolai Cleve Broch?
Gjest lilletroll Skrevet 5. mai 2006 #15 Skrevet 5. mai 2006 Er det menn med dårlig selvtillit som har bestemt den listen der eller??? (Slik at de kan si at de er kjekkere enn norges kjekkeste mann...)
Gjest -eline- Skrevet 5. mai 2006 #16 Skrevet 5. mai 2006 Nå var jo de som trådstarter plukket ut littt tilfeldig valgt ut...men jo, det er var endel merkelig... Sånn ser lista ut (hadde egentlig tenkt å stoppe på topp10, men ) 1) Trond Espen Seim 2) Kristian Kjelling 3) Jon Almås 4) Morten Harket 5) Sivert Høyem 6) Nicolai Cleve Broch 7) Kristopher Schau :klø: 8) Harald Zwart (hæ?) 9) Mads Ousdal 10) Kåre Conradi 11) Harald Rønneberg 12) Martin Andresen 13) Janove Ottesen 14) Aksel Hennie 15) Christian Skolmen 16) Freddy dos Santos 17) Ådne Sønderål 18) Daniel Franck 19) Kåre Magnus Berg 20) Magnus Moan 21) Terje Håkonsen 22) Morten Gamst Pedersen 23) Arnulf Refsnes 24) Noman Mubashir 25) Espen Eckbo 26) Kristian Ødegård 27) Atle Antonsen (sexy? hvor?) 28) Ando Woltman (innmari sexy på scenen i hvertfall...) 29) Jo Nesbø 30) Adil Thathaal 31) Frode Johnsen 32) Christer Falck 33) Robert Stoltenberg 34) Håvard Tvedten 35) Trond Iversen 36) Glenn Olstad (aner ikke hvemhan er, men han var da litt snacksens) 37) Magne Hoseth 38) Kristoffer Joner 39) Kyrre Haugen Sydness 40) Andreas Viestad 41) Harald Eia 42) Morten Abel 43) Kristoffer Hæstad 44) Ørjan Hatlevik 45) Johan Golden 46) Petter Stordalen 47) Thomas Numme 48) Bård Tufte Johansen 49) Thomas Giertsen 50) Fredrik Skavlan ...må innrømme at jeg ikke aner hvem alle disse er...har nok vært litt for lenge utenlands Men hvor er Norges mest sexy mann: Øystein Greni?? Eller Tor Arne Hetland for den saks skyld??
T.S Skrevet 5. mai 2006 #17 Skrevet 5. mai 2006 ..Og hvem befinner seg på listen over Norges femti mest sexy menn? - Petter Stordalen - Thomas Numme - Atle Antonsen - Christer Falck - Ådne Søndrål - Harald Eia - Harald Rønneberg ..for å nevne noen. ...Ja, smaken er som baken - helt klart! Men.. :klø: ← Sier litt om hvordan våre kjendiser ser ut, ikke om hvordan menn ser ut
Søtpotita Skrevet 5. mai 2006 #18 Skrevet 5. mai 2006 Kristoffer Hæstad på 43.plass?! Tull og fjas! Atle Antonsen er jo berre kvalm! Han der lekre spydkastaren burde vel også ha vore på lista? Andreas eitt eller anna...
Gjest Skya Skrevet 5. mai 2006 #19 Skrevet 5. mai 2006 Kristoffer Hæstad på 43.plass?! Tull og fjas! Atle Antonsen er jo berre kvalm! Han der lekre spydkastaren burde vel også ha vore på lista? Andreas eitt eller anna... ← Andreas Torkildsen. Han er jo litt småsøt da.
Gjest Anneli Skrevet 5. mai 2006 #20 Skrevet 5. mai 2006 Hehe, her var det mye rart ja... Kanskje vi burde lage en egen KG liste over de mest sexy mennene i landet :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå