Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Erwina
Skrevet

Tatoveringsmoten har jo nå fått en "bråstopp". Folk har begynt å skjule sine, skammer seg, og de renner ned dørene hos tatoveringsfjernene.

Skjønner ikke at folk allerede da moten var på topp, skjønte at den ville gå over, slik alle moter gjør, og at det om noen år ville bli veldig harry?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Tatoveringsmoten har jo nå fått en "bråstopp". Folk har begynt å skjule sine, skammer seg, og de renner ned dørene hos tatoveringsfjernene.

Skjønner ikke at folk allerede da moten var på topp, skjønte at den ville gå over, slik alle moter gjør, og at det om noen år ville bli veldig harry?

Faen! Og jeg som akkurat hadde begynt å synes det var sexy. Ah, well ...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

De som tatoverte seg fordi det var in, de har bare godt av noen timers smerte i forb. med fjerning.

Resten av oss er stolte av tatoveringen vår selv om andre mener den er harry.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Min delfin , plassert på et strategisk sted ;) er ikke harry :sinna:

Gjest Gjest
Skrevet

Enkelte av oss kan tenke selv, og trenger ikke å følge med på moter ;)

Skrevet

Jeg har en hudpleietatovering av Pip på nedre del av rygg. Den er kjempesøt, og synes ikke for mitt bare liv den er blod harry. Jeg har hatt den i ti år.

De som derimot har tatovert inn en rose på skuldra synes jeg oppriktig synd på.

Skrevet
De som derimot har tatovert inn en rose på skuldra synes jeg oppriktig synd på.

enig :enig_anim:

Skrevet
enig :enig_anim:

Eller Pusur! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Da kan de jo bare vente noen år, så blir tatoveringer blodmoderne. Så kan du og jeg være umoderne. :ler:

La nå folk gjøre som de vil...

Skrevet

mange tok tatovering hovedsakelig fordi det var in og kult, DE kommer til å angre de, det var min første tanke når noe slikt som tatoveringer kom på mote.

selv tok jeg min første allerede før det ble mote, mens det fremdeles ble sett på som harry og det bare var harley Davidson-duder og dudetter som vanket på disse tatto-shappene, har tatt en til i etterkant og driter blankt i om folk igjen synes jeg er harry pga dem.

synes begge mine tatoveringer er rålekre jeg, og skjuler dem ikke.

men tenker ikke så mye over at de er der da, siden de har blitt endel av meg.

Gjest singel!
Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å skjule tattoen min jeg!Stolt av den og det er bare morro hvis noen syns den er blodharry... :ler:

Tok min for ganske lenge siden da....

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Bryr meg ikke et sekund om noen synes meg og/eller tatoveringen min er harry. Jeg synes derimot at trend-nisser som er opptatt av hva som er in og ikke in er harry, og ler storlig av disse.

Gjest gjesta
Skrevet

Og jeg som skal ha tre til. Å nei. Nå som det er blodharry kan jeg jo ikke det. :snufs:

Skrevet
Bryr meg ikke et sekund om noen synes meg og/eller tatoveringen min er harry. Jeg synes derimot at trend-nisser som er opptatt av hva som er in og ikke in er harry, og ler storlig av disse.

:ler: Akkurat sånn jeg tenker og! Jeg tok mine av andre grunner enn at det var trendy, og gjør det meg til harry så er jeg med glede det.

Men jeg må innrømme at jeg synes det er festlig å se hvor mange som angrer sine kinesiske tegn på ankelen og korsryggen. :sjarmor:

Gjest Jalileh
Skrevet

Har lurt på det samme selv, men ja... det er blodharry. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

gir meg katten i hva som er harry eller ikke, har tatovering og skal ha flere, den jeg har har jeg tegnet selv (men må fikses på, elendig arbeid), neste skal være på ankelen, og det skal ikke være tribal eller kinesisk tegn (og for all del ikke en rose)...

var litt morsomt da når det var in å tatovere seg, hadde en venninne som skulle vise rosen sin på skuldra. trekker ned jakken og jeg ser ... ingenting ... før hun flytter på bhstroppen. verdens minste rose som ser ut som den er tegnet med tusj... den var i allefall lett å skjule.

Gjest stina
Skrevet

hmm... har ikke tenkt på at tatoveringer er en del av moteverden engang jeg. trodde bare man enten likte det eller ikke. tror nå egentlig det er sånn enda jeg da.. noen syns d er blodharry andre ikke. sånn er det jo med det meste. noen syns bleket hår er harry å stygt andre ikke.. som et eksempel.. ikke alle ting har med mote å ikke å gjøre. jeg syns personlig det er fint med en, men den bør være gjennomtenkt og ikke bare noe man tar på sparket.

Skrevet

Så kult! Tenk at jeg kan bli sett på som harry, det synes jeg egentlig var litt gøy. Liten&søt blir jo rimelig kjedelig i lengden :ler:

Skrevet

Jeg har tatovert et øyenbryn på hver rumpe ball. Ikke kall meg harry

Sticks and stones may break my bones, but WORDS...!!! :riste:

Gjest Erwina
Skrevet

Det er litt morsomt å minne de som påstår at "jeg tok ikke tatovering fordi det var moderne", om at på den tiden det kun var sjømenn som hadde tataovering, var det INGEN som gjorde det fordi de syntes det var "kunst", slik noen nå desperat hevder for å legitimere sin dumhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...