Juli2003 Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei! Jeg skal gifte meg midt på sommeren og har veldig lyst på hagebryllup... Noen som kan komme med erfaringer/ideer? Er det noen som vet priser på telt, leverandører o.l.? Lurer veldig på hvordan vi skal gjøre med dansingen! Hva er best, småbord eller hestesko/langbord? Hva med dårlig vær? Blir det helt uutholdelig å være i teltet da? Silje 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 18. mars 2002 #2 Del Skrevet 18. mars 2002 Vi skal gifte oss på samme dagen, vi da... Lurer også litt på det med hagebryllup, men kommer nok til å kjøre standardløpet med grendehus. Lykke til, og håper du får mange svar!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 18. mars 2002 #3 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei! Vi skal ha utebryllup til sommeren, både vielsen og festen. Har leid parytelt på 7 x 12 meter. Vi skal betale 2500,- for det, og da setter de det opp for oss på torsdag, og tar det ned igjen på søndag. Dette teltet er det to privateide som leier ut, så jeg tror prisen er litt høyerer igjennom firma( rundt 4500,- tror jeg). Vet det er andre som har brukt dette teltet til bryllup og div, og det har vært dekket opp til ca 85 stk på det meste. Men vi er "bare" 40+ 4( barn), så vi har tenkt å ha dansegulvet i den andre enden. Vi skal dekke opp i hestesko under middagen, og lage småbord etterpå. Har også bestillt fint vær til den store dagen Men vet det er andre som her festet i dette teltet i skikkelig regnvær. Og det var helt tett! Blir det for varmt den dagen, er veggene lette og fjerne ( og motsatt selvfølgelig ) Håper du fikk svar på noe av det du lurte på, hvis ikke får du bare spørre mere Lykke til iallefall, og vil gjerne høre hvordan det går! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2003 Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. mars 2002 Det er vel ikke lov å spørre om hvem du leier teltet av?... Det var hvertfall slett ikke dyrt! Hadde trodd vi måtte opp i 7-8000 jeg... Men hva gjør dere med dansegulv? Bruker dere noen plater av noe slag, eller...? Har sååååå lyst på hagebryllup altså!!! Silje 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 18. mars 2002 #5 Del Skrevet 18. mars 2002 På http://www.dft.no leier de ut alt du trenger til hagebryllup, og om du ikke bruker de kan du kanskje få litt inspirasjon. En billigere variant er å bruke presenninger festet til trær, påler el. Danseplatt kan dere enkelt lage ved å legge ut paller og spikre fast MDF-plater oppå de. Kan være lurt å ha et lite lager med ekstra gensere ol. da det alltid er noen som ikke klarer å kle seg "etter forholdene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2003 Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mars 2002 Se der ja, der var vi jo oppe i de prisene jeg fryktet... Noen som vet om noe rimeligere? Silje _________________ ~05.07.03~1212[ Dette Innlegg er endret av: Juli2003 den 2002-03-19 08:45 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billa Skrevet 18. mars 2002 #7 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei juli2003! Navnet på de vi skal leie teltet av har jeg ikke i hodet, og samboeren er på jobb. Men jeg kan evt. maile det til deg seinere... Det jeg vet er at de bor på Toten! Til gulv skal vi bruke store plater eller " lemmer" av noe slag. Moren til samboeren min jobber i et byggefirma og de leier ut slike gulv. Har ikke spurt hvor mye de skal ha, men det tror jeg ( iallefall slik jeg forsto det) de fleste byggefirmaer har og leie ut. Ring og undersøk! Vi hadde først ikke tenkt å ha gulv, siden det er flere som ikke har hatt det. Men plassen som teltet skal stå på er ikke helt 100% rett, og i tillegg hvis været er dårlig, kan det trekke kaldt fra bakken. Men det skal jo bli kjempevær 13 juli 2002:D !! Vi legger derfor gulv i hele teltet. Det gjør det også lettere og plassere bordene. Hadde vi ikke hatt gulv, ville vi plassere alle bordene som småbord fra starten av. Men med gulv kan vi jo lage hestesko, og dermed få mye bedre plass. Blir været som bestillt da åpner vi noen av veggene og lager småbord, noen ute og noen inne. Gleder meg!!! Jeg tror de firmaene som har slike telt til utleie også leier ut gulv og masse annet utstyr. Har du sjekket på nettet? Ellers har jeg faktisk hørt om MC klubber ol. som har slike telt. Du vet ikke om noen foreninger el i nærheten av der du bor som kansje kan ha et slik billig telt til utleie da?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 18. mars 2002 #8 Del Skrevet 18. mars 2002 I Buskerud er det et firma i Vestfossen som leier ut slike telt med utstyr, men jeg tror det er ganske kostbart. De heter UtleiePartner tlf 32252600.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå