Impala Skrevet 4. mai 2006 #1 Skrevet 4. mai 2006 Jeg gleder meg iallefall Det er dobbelepisode, og jeg tror jeg må ta opp den siste iallefall.
Gjest Vinga Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Jeg skal se, jeg skal se! (Har lest på tv2`s hjemmesider og vet om minst to kjente og kjære som blir drept... )
Karro Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Gled dere! Det blir veldig spennende og veldig bra!! Har sett t.o.m episode 20 og gleder meg villt til tirsdag når 21 kommer.....
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Hmm. Jeg har aldri fulgt med på 24 før, men alle sier det er en bra serie! Blir det feil å begynne på sesong 5 nå, eller må jeg se fra sesong 1 for å få med meg sammenhengen? Har nemlig hørt at sesongene er uavhenige av hverandre...
Helene Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Dette er det eneste jeg bare MÅ se i løpet av året. Og det var kjempedeilig å sitte i sofa'n i kveld å kjenne på spenningen igjen!!! Dødsbra serie!!!
Sofia Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Dette er det eneste jeg bare MÅ se i løpet av året. Og det var kjempedeilig å sitte i sofa'n i kveld å kjenne på spenningen igjen!!! Dødsbra serie!!! ← Helt enig. Jeg har fulgt med fra starten, tror ikke jeg har gått glipp av en eneste episode faktisk... Igår var det spennende fra første sekund... som vanlig.... jeg er hekta.. igjen. Og så hjelper det jo godt på at Jack er så sexy......
Impala Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Så bare den første episoden i går (tok opp den andre da), og det var jo en kjempespennende start! Har ikke gått glipp av mange episodene i de tidligere sesongene nei. Til gjest som lurer på om du må se alle de andre sesongene først, så må du ikke det, for de er jo på en måte uavhengige av hverandre. Men det er jo endel henvisninger o.l. til ting som har skjedd tidligere som er enklere å forstå hvis man har sett de Endret 5. mai 2006 av Yamaha
Gjest Skya Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Endelig er Jack tilbake, og han skuffa ikke igår heller.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #9 Skrevet 6. mai 2006 Sesong 5 er den beste av alle, uten tvil. Har sett til og med episode 20, beste sesong hittil. Vi så at Palmer ble skutt. Han hadde ringt til Martha for å opplyse om noe, men skal ikke si hva. Hun er mere en sosiopat enn psykopat vil jeg tro.
Gjest Aloha Skrevet 6. mai 2006 #10 Skrevet 6. mai 2006 For første gang får jeg fulgt med på 24 fra starten. Det var spennende, og lover veldig bra så langt. Skal nok følge med på mr. Bauer utover våren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå