Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Her starter jeg en tråd for oss natteranglere som ikke har vett på å logge av og gå og legge oss, men som blir sittende og rote og snoke i tråder i timevis på jakt etter nye og underholdende innlegg - på den tiden av døgnet da normale mennesker sover, og altså ikke sitter og lager nye, interessante innlegg verken her eller der... Velkommen til de kjedeliges tråd!
loffen Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Ah, takk! Så deilig. Nå følte jeg meg faktisk velkommen! Jeg skal egentlig legge meg altså, og sa nettopp: 'Natta jeg kommer straks!', til gubben...
Gjest LoisLane Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Vær så snill - pøs på med innlegg! Er avhengig av nye innlegg...
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Det verste er at jeg er innmari trøtt, svir i øynene og hodet er tungt... Men her sitter jeg da...
Gjest Shadowlyn Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Tusen takk. Hva skjer her inne da? Jeg er godtesyk.
Knurr Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Vær så snill - pøs på med innlegg! Er avhengig av nye innlegg... ← Du kan komme innom hybelen og hjelpe meg med å finne ut hva jeg skal ha på meg på dejten i morgen! Trenger sårt litt assistanse!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 Dear Diary, Last year I replaced all the windows in my house with those expensive double pane energy-efficient kind. Then, this week I got a call from the contractor who installed them. He was complaining that the work had been completed a whole year ago and I still hadn't paid for them. Now just because I'm blonde doesn't mean that I am automatically stupid. So, I told him just what his fast talking sales guy had told me last year.... namely, that in ONE YEAR these windows would pay for themselves! Helllooooo? It's been a year! There was only silence at the other end of the line, so I finally just hung up. He didn't call back. Guess I won that stupid argument!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #11 Skrevet 3. mai 2006 Legg ut bilder av klær her, så kan vi votere!!! (Meldte forfall til et møte på tirsdag, så har ikke fått votert på en stund...)
Svart Katt Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 Jaa, jeg er med her! Samtidig som jeg ser på Seinfeld da..
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #14 Skrevet 3. mai 2006 Du kan komme innom hybelen og hjelpe meg med å finne ut hva jeg skal ha på meg på dejten i morgen! Trenger sårt litt assistanse! ← www.mote.no
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #15 Skrevet 3. mai 2006 Jeg ser også på Seinfeld.. i hvert fall er det det jeg liker å innbilde meg, men siden jeg sitter med øya på skjermen her og skriver innlegg om ingen ting, så får jeg jo ikke med meg hva som skjer... men det står nå på, jeg er nemlig avhengig av Seinfeld også, samme hvor sent det går...
Knurr Skrevet 3. mai 2006 #16 Skrevet 3. mai 2006 Æsj, webkamera mitt funker ikke... Skal se om jeg finner tilsvarende klær som alternativene på nett. Så får jeg litt å gjøre ihvertfall.
loffen Skrevet 3. mai 2006 #17 Skrevet 3. mai 2006 Dear Diary, Last year I replaced all the windows in my house with those expensive double pane energy-efficient kind. Then, this week I got a call from the contractor who installed them. He was complaining that the work had been completed a whole year ago and I still hadn't paid for them. Now just because I'm blonde doesn't mean that I am automatically stupid. So, I told him just what his fast talking sales guy had told me last year.... namely, that in ONE YEAR these windows would pay for themselves! Helllooooo? It's been a year! There was only silence at the other end of the line, so I finally just hung up. He didn't call back. Guess I won that stupid argument! ←
Gjest Shadowlyn Skrevet 3. mai 2006 #18 Skrevet 3. mai 2006 Seinfeld er herlig. 'You look like you're gonna swing in on the chandelier.'
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #19 Skrevet 3. mai 2006 Dear Diary, Last year I replaced all the windows in my house with those expensive double pane energy-efficient kind. Then, this week I got a call from the contractor who installed them. He was complaining that the work had been completed a whole year ago and I still hadn't paid for them. Now just because I'm blonde doesn't mean that I am automatically stupid. So, I told him just what his fast talking sales guy had told me last year.... namely, that in ONE YEAR these windows would pay for themselves! Helllooooo? It's been a year! There was only silence at the other end of the line, so I finally just hung up. He didn't call back. Guess I won that stupid argument! ←
Svart Katt Skrevet 3. mai 2006 #20 Skrevet 3. mai 2006 Åh, sånn er jeg også. Den første episoden som gikk i dag så jeg for ikke lenge siden, så da ble det veldig mye henging her istedet. Men jeg må ha den daglige (nattlige?) dosen Seinfeld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå