Blueberry Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Er det noen barnehager som pleier å ha åpent hele sommeren?
Gjest LoisLane Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Vår barnehage har helårsdrift, foreldre velger selv hvilke fire uker man tar ut ferie. Siden den er liten, kan man risikere at det blir samdrift med en annen barnehage, men det er alltid en voksen fra vår barnehage der.
Gjest lilletroll Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Vår bhg har også åpent hele året. Barn fra bhg i omegnen kommer på besøk til vår bhg et par tre uker midt på, siden de ikke har så mange barn da. Bhg vår er kjempestor, så der er det alltid masse barn.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Vår barnehage er også åpen hele sommeren, men har stengt jul og påske.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 vår bh.g er stengt i 3 uker.og da er den stengt for alle.
Eliza Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Vår barnehage er stengt i 4 uker i sommer, og jeg må innrømme at jeg synes det er litt for lenge. Vi har som regel ikke mulighet til å ta ut mer enn 3 uker ferie om sommeren, så det kan bli litt problematisk å få det til å gå opp med den ekstra uken barnet må være hjemme. Det er her snakk om en veldig liten familiebarnehage, så det blir kanskje litt spesielt. Satser på å få vesla inn i en større barnehage det året hun fyller 3. Regner med litt større fleksibilitet da.
Leanne Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Den vi har nå har to uker sommerstengt. Det er til å leve med Hvis man virkelig trenger pass på den tiden, ordner de med plass i en nabobarnehage de to ukene. ← Hvis man benytter seg av det tilbudet og har barna i en annen barnehage de to ukene, må barna ta ut to uker ferie senere i løpet av barnehage året?? Bhg vår har stengt 4 uker (1 i jula, 1 i påsken og 2 om sommeren). Da har barrna ferie, og det settes ikke opp noe tilbud for å få de inn i andre barnehager da alle bhg i kommunen har stengt likt.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Vi har åpent hele året. I juli måned går vi sammen med SFO.
liv Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 Barnehagen jeg jobber i har stengt to uker i juli. Før var de åpent hele sommeren men slet med barn som aldri hadde fri. Derfor har det blitt to uker stengt nå.
Sun Mei Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Vår barnehage har stengt 2 uker i juli og det er gjengs for de kommunale barnehagene her i byen. Jeg er ikke for det systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå