Cilla Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Skal kjøpe ny mobil nå, og har fått tilbud på noen. Bl.a Sony Ericson Z530i. Noen som har denne? Selgeren sa den ikke hadde så bra kamera, uten at det bryr meg så veldig. Også likte jeg at den var klapp. Et annet alternativ er SE W800i, med stoort minnekort. Kjekt med linseluke, men likte ikke den oransje fargen. Noen som har andre forslag? Krav: Kamera Mp3 bluetooth ikke for stor Skal egentlig bare bruke den til ringing, sms, og en og annen mms. Men kjekt å ha noen funksjoner som mp3 m.m. siden jeg skal ha den i et år-halvannet og behovene kan endre seg. Endret 3. mai 2006 av Cilla
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 SE K750i. Nesten samme telefonen som W800i, bare i svart. Samsung D600.
Cilla Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2006 Hva med W810i?? Lurte litt på den, eller rett og slett vente på K800........
*nora* Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Stemmer for SE 750i. Har den selv og er meget fornøyd! Kameraet er bra (men det betyr kanskje ikke noe for deg...) og det er mp3 spiller på den. Eneste er at det ikke er så mye plass på minnekortet som følger med, men er ikke verre enn at man kjøper et større kort. Det har jeg gjort! Synes også det er et stort pluss at det er enkelt å legge inn musikk fra pc'en, og overføre bilder fra telefon til pc.
LeneM Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Z530 er en bra telefon, til en billig penge. 1440 kr uten binding på www.gsm.no. Ser Chess kunder får rabatt på den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå