Gjest lumina Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Selv er jeg ganske imponert over en viss KG-pappa som jeg egentlig tror de fleste irriterer seg over, pga diverse lange utredninger om barnefordeling mellom kjønn.. Grunnen til at jeg blir imponert over Far til 2 er at han virker som en oppriktig dedikert pappa som vil det beste for barna sine i et samfunn der (min mening) det forventes at menn skal være glade i ungene sine helt til samlivsbruddet er et faktum.. da er de bare "trøbblete ekser som vil stikke kjepper i hjulene" .. Oppfatter det slik fra div historier her inne og i virkeligheten... Videre har Malama's kunnskap og basaltempreturer og eggløsninger og sykluser imponert meg Det var de jeg kom på i farta.. noen andre?
Gjest d'Arc Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Må si jeg liker direktheten til Towelie. Slike kommentarer som "Når jeg ikke knuller er jeg her!", synes jeg er ganske underholdende.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Må si jeg liker direktheten til Towelie. Slike kommentarer som "Når jeg ikke knuller er jeg her!", synes jeg er ganske underholdende. ← Sant nok. Jeg hadde ikke tenkt til å nevne konkrete brukere, for ofte liker jeg visst bare NOEN sider ved folk, og misliker andre, men Towelie er sånn passe useriøs og så veldig morsom at jeg tror det må bli noe av henne en dag, når hun blir eldre enn 15 Ok, litt barnslig også, men det er da bra.
Gjest Melk Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 En som synes mest i dagbøker, men som har vist at det er mulig å endre sitt liv, tross langt og hardt arbeid: BETTIE. En av KGs klokeste damer. Og Furstina, for hun virker så reflektert mht barneoppdragelse og hvordan det er fint leve livet. Nå begynner vel folk snart å ramse opp alle de liker, og så sklir det sikkert litt ut, a la dagens blomst.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Det er kolossalt mange jeg liker her inne, og mange jeg lar meg imponere av på flere områder. Men til spørsmålet om hvem som imponerer meg aller mest, må svaret bli ~Alwa~
Gjest Cristoph Skrevet 3. mai 2006 #10 Skrevet 3. mai 2006 ninakanins livlighet,jalilehs styrke,camillos viljestyrke og alwas liv!!!!
Gjest Bellatrix Skrevet 4. mai 2006 #11 Skrevet 4. mai 2006 Jeg er imponert over mysans og Alines ork til å gå inn i diskusjoner, selv om temaet ofte virker låst.
Gjest Gamle Alex Skrevet 4. mai 2006 #12 Skrevet 4. mai 2006 Jeg er imponert over mysans og Alines ork til å gå inn i diskusjoner, selv om temaet ofte virker låst. ← Alive- modig dame Frysepulver- står for sine meninger Bellatrix- står også for sine meninger og har ofte gode råd og mange flere...............
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #13 Skrevet 4. mai 2006 Hege-Tøff dame som skal ha ros for at hun har vært så åpen om det hun har gått igjennom. Tror ikke jeg hadde gjort det samme i hennes situasjon. I tillegg til alt det skal hun også ta seg av oss bråkebøttene her inne. Bellatrix - Dukker ofte opp med rolige, fornuftige innlegg når ting raser som verst.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 4. mai 2006 #14 Skrevet 4. mai 2006 Veldig mange faktisk, men hvis jeg skal trekke ut en som jeg har lagt særlig merke til de siste månedene, må dette være Nigo-san. Hun er en fornuftig og oppegående dame som jeg har inntrykk av at alltid hever diskusjonene.
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #15 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg hadde ikke trodd at jeg kunne imponere noen,... men veldig hyggelig da.. Tusen takk! Jeg lar meg ikke så lett imponere jeg, men den som virkelig imponerte meg var Carpe Diem... Ellers er det mange jeg har sansen for her inne, men det var jo ikke det tråden skulle handle om... så.. Jo, en til imponerer meg, og det Bettie. Hun er den sterkeste dama jeg vet om! Endret 4. mai 2006 av mysan
Gjest Bodillen Skrevet 4. mai 2006 #17 Skrevet 4. mai 2006 Mysan. Hun virker så sindig, og det hun sier virker veldig gjennomtenkt. Ikke no' tull med henne, liksom! Ellers slutter aldri Towelie å fange oppmerksomheten min med sine frekke og til tider sjokkerende utsagn, og det er beundringsverdig
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #18 Skrevet 4. mai 2006 Mysan. Hun virker så sindig, og det hun sier virker veldig gjennomtenkt. Ikke no' tull med henne, liksom! Ellers slutter aldri Towelie å fange oppmerksomheten min med sine frekke og til tider sjokkerende utsagn, og det er beundringsverdig ← Helt enig med deg her
Gjest Gjest_NinjaTurtle_* Skrevet 4. mai 2006 #19 Skrevet 4. mai 2006 Arkana, fordi hun har god smak når det gjelder mat og tegneserier. Hecuba, fordi hun er smartere enn de fleste (men jeg har klart å få henne pi**ed og jeg... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå