Gjest usikker på 18 år Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 jeg er betatt av en gutt, men det er utrolig vanskelig for meg å vite om han liker meg. han kjenner familien min veldig godt, og er innom på besøk innimellom. min søster vet at jeg liker han og har hintet litt om han til dette, men siden han kjenner min storebror veldig godt så er det ikke alltid vi kommer i prat. for storebror er i "veien". han har sagt til meg at jeg bare måtte sende han en teksmelding hvis jeg trengte rabatt på klær (han jobber i kledbutikk), men jeg har ikke sendt han melding. I dag kom han igjen til oss. broren min sto og prata med han, men så kom søstera mi og sier at jeg må komme og hilse på Stig (vennen til bror) for han skal på ferie til italia i to uker, og at jeg måtte si hadet. han lo og jeg lo og vi smilte begge til hverandre. igjen sa han at jeg måtte sende han en tekstmelding hvis jeg ville ha rabatt på klærne "hans". jeg vet jeg kunne ha spurt men det er så vanskelig å gjøre det siden han er kompisen til bror. dessuten så står det familiemedlemmer rundt oss hele tiden. men hva tror dere? liker han meg? søster sier han rødmer når jeg kom inn i rommet en gang og sa han hadde så stilige klær og at han oppfører seg annerledes rundt meg. men jeg vet ikke. det er så vanskelig. er dette noen "tegn" eller noe på at han liker meg????
Gjest Pet Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Han liker deg nok, ja. Det med klærne er jo en fin måte å komme i bedre kontakt på, så jeg synes du skal sende ham en SMS. Han har jo sagt to ganger at du kan gjøre det, så nå er det din tur til å vise at du er interessert. Lykke til!
Gjest usikker på 18 år Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 ja jeg trenger nok nye klær takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 det virker som om han liker deg. dette med rabatt på klær virker jo bare som en unnskyldning for at du skal sende han en sms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå