GĂ„ til innhold

Parkering av scooter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt scooter i tre Är nÄ noe som er kjempepraktisk, men sliter med Ä finne parkering i byen. Har ikke lov til Ä parkere i noe parkeringshus sÄ vidt jeg vet, man kan visst betale med mobilen, men aner ikke hvordan det gjÞres. Kan jeg parkere pÄ fortau inntil "vegger" ol? Eller er det noen som vet hvor jeg kan parkere gratis med scooter i nÊrheten av jernbanetorget/Byporten/Oslo city?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant nÄ en side hvor det stod hvor det stod hvor det var oppmerkede plasser for MC:

http://www.trafikketaten.oslo.kommune.no/p...g/mc-parkering/

Det stÄr der at det er oppmerkee plasser i MÞllergata (SkrÄninga - Linaas gate). Er det noen som vet hvor i MÞllergata dette er? Hvilke husnr som er i nÊrheten?

Skrevet

Vet ikke hvor det er, men du kan jo bestille Easypark. Dvs at du klistrer en lapp pÄ mopeden og hver gang du skal parkere eller avbestille en parkering ringer du du deres tlfnr (03456) og fÞlger de instruksene du fÄr. Veldig enkelt.

Ingenting er sÄ kjipt som Ä fÄ bot for feilparkert sykkel...

Skrevet
Det stÄr der at det er oppmerkee plasser i MÞllergata (SkrÄninga - Linaas gate). Er det noen som vet hvor i MÞllergata dette er? Hvilke husnr som er i nÊrheten?

Mener Ä huske det stÄr mange sykler parkert like ved Glasmagasinet. Ca MÞllergata 4 etter litt sÞking pÄ finn.no

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg parkerer alltid inntil vegger pÄ fortau, i kriker og kroker, overalt hvor scooteren ikke stÄr i veien for noen. Helst der jeg ser flere scootere stÄ parkert. Har aldri tenkt over at det finnes regler engang, og har aldri fÄtt bÞter, satser pÄ at sunn fornuft holder i massevis ;) .

Skrevet
Jeg parkerer alltid inntil vegger pÄ fortau, i kriker og kroker, overalt hvor scooteren ikke stÄr i veien for noen. Helst der jeg ser flere scootere stÄ parkert. Har aldri tenkt over at det finnes regler engang, og har aldri fÄtt bÞter, satser pÄ at sunn fornuft holder i massevis  ;)  .

Det trodde jeg og, men fikk to bÞter pÄ hver 600 kr i fjor :forvirret:

Fant parkeringen i MĂžllergata, det var kjekt :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...