Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt scooter i tre år nå noe som er kjempepraktisk, men sliter med å finne parkering i byen. Har ikke lov til å parkere i noe parkeringshus så vidt jeg vet, man kan visst betale med mobilen, men aner ikke hvordan det gjøres. Kan jeg parkere på fortau inntil "vegger" ol? Eller er det noen som vet hvor jeg kan parkere gratis med scooter i nærheten av jernbanetorget/Byporten/Oslo city?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant nå en side hvor det stod hvor det stod hvor det var oppmerkede plasser for MC:

http://www.trafikketaten.oslo.kommune.no/p...g/mc-parkering/

Det står der at det er oppmerkee plasser i Møllergata (Skråninga - Linaas gate). Er det noen som vet hvor i Møllergata dette er? Hvilke husnr som er i nærheten?

Skrevet

Vet ikke hvor det er, men du kan jo bestille Easypark. Dvs at du klistrer en lapp på mopeden og hver gang du skal parkere eller avbestille en parkering ringer du du deres tlfnr (03456) og følger de instruksene du får. Veldig enkelt.

Ingenting er så kjipt som å få bot for feilparkert sykkel...

Skrevet
Det står der at det er oppmerkee plasser i Møllergata (Skråninga - Linaas gate). Er det noen som vet hvor i Møllergata dette er? Hvilke husnr som er i nærheten?

Mener å huske det står mange sykler parkert like ved Glasmagasinet. Ca Møllergata 4 etter litt søking på finn.no

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg parkerer alltid inntil vegger på fortau, i kriker og kroker, overalt hvor scooteren ikke står i veien for noen. Helst der jeg ser flere scootere stå parkert. Har aldri tenkt over at det finnes regler engang, og har aldri fått bøter, satser på at sunn fornuft holder i massevis ;) .

Skrevet
Jeg parkerer alltid inntil vegger på fortau, i kriker og kroker, overalt hvor scooteren ikke står i veien for noen. Helst der jeg ser flere scootere stå parkert. Har aldri tenkt over at det finnes regler engang, og har aldri fått bøter, satser på at sunn fornuft holder i massevis  ;)  .

Det trodde jeg og, men fikk to bøter på hver 600 kr i fjor :forvirret:

Fant parkeringen i Møllergata, det var kjekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...