Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Har akkurat hentet nytt Buzz spill; The big quiz :hoppe: Noen som har prøvd dette? Gleder meg til å spille, lurer på om jeg kommer til å vinne like greit som jeg til nå har vunnet musikk-versjonen :sjarmor::ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Morsomt. MEN SYNES BOMBEN GÅR ALT FOR TREIGT.

Skrevet

Jeg likte det veldig godt!! Det var mye morsommere enn musikkspillet, for alle stiller på litt mer lik linje. Rett og slett kjempegøy!!

Gjest Embla s
Skrevet

Æsj da, er bomben med der og :forvirret:

Den er så ekkel :grine:

Den der man skal stjele poeng fra andre er også ekkel :sjenert:

Skrevet

Å så gøy! Ble sååå skuffa når d ikke kom før påske likevel... Men nå må vi kjøpe d til helga. Prøve å skrape sammen noen kroner... ;)

Skrevet
Æsj da, er bomben med der og  :forvirret:

Den er så ekkel  :grine:

Den der man skal stjele poeng fra andre er også ekkel  :sjenert:

Jeg liker heller ikke bomben.. Men det er jo bare et spill ;)

Gjest lilletroll
Skrevet

Åå, gleeeder meg!!! :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte det i går og ble så skuffa :forvirret: MURR!!! Jeg trodde det skulle være annerledes, og flere valgmuligheter. og håpte det skulle være litt TP-aktig med historie, geografi, sport....

musikkquizen digga jeg, men savna musikk av min smak... white stripes, radiohead, weezer... var liksom nesten INGEN musikk som jeg hører på. men alt i alt synes jeg musikkquizen er bedre, for på the big quiz ble det liksom så mye vas og bilder og uinteressante ting :forvirret:

Vil lage min egen TP på playstation!!!!!!!!!

Skrevet
håpte det skulle være litt TP-aktig med historie, geografi, sport....

Er det ikke det da? Trodde det selv......

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det ikke det da? Trodde det selv......

Ikke i det hele tatt :( det er sånn bilde som blir tydeligere og tydeligere, så er det førstemann til å se hva det er. og veldig masse 4 bilder og så skal du finne det som passer til oppgaven. kjedelig og for unger!!

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke i det hele tatt :( det er sånn bilde som blir tydeligere og tydeligere, så er det førstemann til å se hva det er. og veldig masse 4 bilder og så skal du finne det som passer til oppgaven. kjedelig og for unger!!

???

Det bilde er jo bare en av oppgavene, det samme med det med 4 bilder. Der er det jo bla mye geografi, for man må jo vite hvilket sted det handler om.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns musikk-Buzz er bedre laget. Men det er jo artig med annet enn musikkspørsmål da. Litt skuffet egentlig :sjenert:

Gjest Aloha
Skrevet

Musikk-BUZZ er kjempemorsomt, syns jeg! Er i tvil om jeg skal kjøpe den nye varianten, virker som det er delte meninger..er redd det ikke er like mye "fart" i den versjonen...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...