Gjest Malina Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har hørt at utepeiser http://www.plantasjen.no/ holder myggen vekk? Det er veldig plaget med mygg om sommeren, her jeg bor, og noen ganger er det umulig å sitte ute om kvelden. Mygglys hjelper ikke selv om jeg har mange.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 tja. Hvis du sitter inni den, så funker det nok...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Tenkte meg det Helt seriøst, jeg kan aldri tenke meg at det funker. Har sittet ute med både elektrisk grill, kullgrill, gassgrill og til og med vært ute på tur med tre hele skoleklasser, og ca 10 leirbål på et lite område, og myggen beit like forbannat. Hvorfor det skulle funke så mye bedre med pipe på bålet, det kan jeg ikke tenke meg.
Gjest Malina Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Nei, du sier noe...har bare hørt det ett aller annet sted. Er litt desperat! Myggen ødelegger alt på fine sommerkvelder! Endret 3. mai 2006 av Malina
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Kongler på bålet/grillen har jeg hørt skal hjelpe.
Gjest Malina Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Kongler på bålet/grillen har jeg hørt skal hjelpe. ← -lig takk for tips!
skrue Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Kan godt hende slikt hjelper, men det avhenger helt av hvordan røyken sprer seg så i praksis tror jeg det ikke har mye å si. Vil variere fra gang til gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå