Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en stilig klokke som skal sitte på et håndledd som ikke er bare skinn og bein. Klokka burde heller ikke koste en formue. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Axcent? Finnes i mange forskjellige modeller.

Nokon som veit om desse er nikkelfrie?

Skrevet

Det er ikke tillatt i henhold til norsk lovgivning å ha nikkel i metaller som brukes til smykker og klokker og lignende. Reagerer du likevel, så kan det være noe annet.

Gjest Gjest
Skrevet

men hvis du ikke er så smal er det penere med en tynnere reim enn det som var på linken.

Gjest Gjest
Skrevet

Axcent klokkene kan brukes både med og uten den tykkeste reima.

Gjest Gjest
Skrevet

Sånne klokker med bred rem er UT!

Skrevet

Ut....hvem er det eg. som bestemmer det???? Synes det er UT å si at noe er UT jeg.... kommer helt an på hvordan man kombinerer saker og ting,.

Skrevet

ok...if u say so... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor har du det fra? Mote.no? :sjarmor:

Skrevet

Hmmm, INN eller UT...fine er de uansett IKKE! (Men, det er nå min smak, da :sjenert: )

Skrevet

Jeg har fått lyst på sånn Axcent-klokke igjen, etter å ha fortrengt det i et par år. Jeg har liksom en for damete klesstil til at den skal være fin til meg... visstnok... Den passer vel helst til jeans?

Lyst på både en sort og en hvit en... Kan jo bruke den de dagene jeg har på meg jeans :sjarmor:

Gjest Binna
Skrevet

Jeg synes det er mange fine klokker fra Mango!

Skrevet

Alle klokker har bittelittegrann nikkel i seg, unttatt de som er av titan. Det er de eneste som er helt nikkelfrie.

Skrevet

Jeg har lyst på en klokke med litt "bling bling" og som ikke er så voldsomt brei. Syns heller ikke at det er så fint med kraftig handledd og brei reim. Fins det ikke en mellomting mellom de kjempebreie og de helt smale???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...