Gå til innhold

Lokale i Bærum

Fremhevede innlegg

Gjest kristine:)
Skrevet

Vet ikke.. Men jeg leter også etter lokale i samme område.. Får håpe noen gir oss noen bra tips og at vi ikke alle skal gifte oss samme dag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gro_*
Skrevet

Hva med roklubben i sandvika? Der er det kjempefint og ikke særlig dyrt. Må ha catering fra dem bare. Finnes det ikke også noen flere steder å leie i sandvika?

Gjest Difficult me
Skrevet

Jeg synes roklubben er altfor maritim med bildene/maleriene på veggen...dessuten virker det slitt og gammelt med en gang man går inn der....også interessert i Ingierstrand...sommer 07 - vi får pusse opp sammen. HAHA...men godt å høre at andre har samme problemer.... finner dere noe så si ifra! Please! Telt hadde gått an, men da må det være en nydelig tomt/område....

Gjest Gjest
Skrevet

Vi giftet oss i Haslum kirke og hadde festen på Heggedal Hovedgård. Brukte omkring 15 min fra kirken til lokalet. 5000 kr for leie av lokalet. Kokk kan du leie inn selv eller så har de en de anbefaler! Stooor hage!

Gjest Gjest_helene_*
Skrevet

Hei!

Vi har vurdert Heggedal Hovedgård. Hvordan ser det ut der? Noen som har vært der og kan beskrive lokalet..? I så fall - tusen takk!!

Skrevet

Her hadde vi bryllupet vårt: http://www.eikeli.no/selskapslokaler.htm

ligger midt i Bærum, rett ved øvrevoll galloppbane. (det er oss på bildet på hjemmesiden faktisk.. ;) )

Kokkene som driver stedet er landslagskokker, og gjestene vi hadde i bryllupet vårt, snakker fortsatt om den utrolig gode maten de lagde! Vi satte opp et telt utenfor, da det regnet den dagen, så alle røykerne kunne stå tørt ute på plattingen.

Var en meget vellyket dag, og vi synes det ble et fint bryllup i allefall.

shy

Gjest Difficult me
Skrevet

De av dere som ikke finner noe...har dere sett på Søndre Bondi Gård i Sørkedalen - nytt sted som sammarbeider med Bjørnstad Gård (også fint, men for gårdsaktig og urnorsk for meg...) - Søndre Bondi setter opp flott telt i hagen, men relativt dyrt om man har anledning til å sette opp telt på en flott eiendom selv!

Bare et tips...noen som har flere ideer?

Skrevet

Det har jo vært nevnt allerede, men Hvalstrand bad er jo flott, og ligger ikke langt fra Bærum. Hvis Ekeberg/Ingierstrand hadde passet deg, så må da også Hvalstrand passe? Hvis jeg gifter meg en dag så må det bli der i alle fall. ;)

Gjest tja..
Skrevet

jeg synes hvalstrand er kjempefint, men alt for dyrt. Synes det gjelder alle stedene sult eier, at man ikke får nok på pengene. På Hvalstrand er det 1350,- per kuvert for lokale, middag og drikke til maten. Minst 60 gjester, dvs. minst 81 000,- bare for det. Også må man kjøpe alkohol der etterpå. Med 70kr per drink og 2-3 drinker per pers blir det i hvert fall en barregning på 10 000 i tillegg..

Gjest Gjest
Skrevet

Heggedal høres og ser flott ut? Noen som har vært eller feiret der - noe du/dere kan dele om dagen og lokalet? Jeg ønsker å se det, men er litt bekymret over hvor mange de tar? Ser bordplasseringer til 60? Er det alt....vi skal ha rundt 80 gjester....

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

Vertshuset på bærums verk? Tror ikke det er plass til særlig mange der, dessuten er det dyrt..

Gjest Revenka
Skrevet

Vi skal ha det på Holmen Fjordhotell. Må betale 4000,- for leie som dekker festpynting, opprydding og bryllupssuiten. De tar 70 personer.

• 2 uker senere...
Gjest stina
Skrevet

Jeg synes alle disse stedene, med unntak av heggedal, er så dyre! Ingen som har forslag til litt billigere steder?? :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...