Elefantina Skrevet 2. desember 2002 #1 Del Skrevet 2. desember 2002 Ville bare vise frem den fine jule-avataren jeg fikk av Crazee. Ble jeg ikke fin med nisselue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. desember 2002 #2 Del Skrevet 2. desember 2002 Næææmmen såå søt da! Med skjegg og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. desember 2002 #3 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har også tatt frem juleavetaren. Håper flere gjør det. Det blir så koselig så. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. desember 2002 #4 Del Skrevet 2. desember 2002 Så fine dere var! Jeg får vel prøve å stæsje krøllene mine jeg også - eller gå på by'n å kjøpe ei nisselue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. desember 2002 #5 Del Skrevet 2. desember 2002 Kjempefin ble du :D Har også funnet fram nissen. Blir liksom litt mer julestemning av det....det er jo ikke lenge til nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #6 Del Skrevet 2. desember 2002 Næmen hælledussan..... :D Tror dere anastacia kan få nisselue også? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå