Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg må ha ny hårspray til håret etter at jeg gikk tom for Elnetten min (ja, meg og Eli Hagen :ler: ) og vil ha noe som ikke lukter så kjerring som Elnett. Noen tips? Liker å handle på LF, så det kan godt være noe derfra.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Wella High Hair Finishing Spray er en av mine favoritter. Den tørker raskt, har god spredning og fikserer veldig bra. Den likter godt også. Fåes på LF.

Jeg liker også tørrsprayen fra Nicky Clarke. Denne gjør ikke håret stivt, men gir mye fleksibilitet. Denne får du på Vita og Cubus. Lukter helt vidunderlig.

Gjest gjesta
Skrevet

Toni & Guy har en som er kjempebra! (Du får den hos Vita)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt High Hair Finishing Spray, og er kjempefornøyd. Den finnes i flere styrkegrader, og lukter behagelig. LF har bare den aller sterkeste graden, men du får den også hos Nikita, for eksempel. Koster ca 200 kroner for en diger boks.

Skrevet

Jeg liker tørrsprayen til Matrix og PPS. Lukter godt og gir fleksibilitet til langt hår. Ingen av dem fås på LF, dessverre. Selges i enkelte frisørsalonger.

Gjest Gjest
Skrevet

Så det er lov å bruke tørrspray? Trodde det var bare noe vi brukte på 80-tallet da det var lov å ha volum i håret. Skal ikke håret bare henge nå?

Gjest Fruktfat
Skrevet
Så det er lov å bruke tørrspray? Trodde det var bare noe vi brukte på 80-tallet da det var lov å ha volum i håret. Skal ikke håret bare henge nå?

våtspray er ihvertfall helt ut ;) eneste som kjøper det er jo damer på 60+.

volum i håret har det vært lenge, er en stund siden rettetangen var det eneste rette, for å si det sånn.

den gule fra high hair er best, som tidligere nevt her.

Gjest Gjest
Skrevet

Kult, da kan jeg begynne å finne fram min yndlingsfrisyre igjen uten at jeg ser helt dust ut. Trodde volum var helt ut.

Skrevet
Toni & Guy har en som er kjempebra! (Du får den hos Vita)

Den er bra ja!

Gjest Malina
Skrevet
Jeg liker også tørrsprayen fra Nicky Clarke. Denne gjør ikke håret stivt, men gir mye fleksibilitet. Denne får du på Vita og Cubus. Lukter helt vidunderlig.

:Nikke:

Og så er det ikke farlig at den er billig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...