Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Tenkte at kanskje det er billig å kjøpe brudesko på ebay. Kjempe mange fine sko der:) Men jeg bruker str 38 i sko til vanlig. Hva må jeg da ha i us/uk str?
prinsessa Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 US 7 skal du ha da, vet ikke hva UK str. er. Spør selger om skoa er "true in size" dvs. at de er passe i str. og ikke store eller små.
Kara W Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Jeg vil nå påstå at europeisk str 38 er US 8 og UK 6. Det er lenge siden jeg har kjøpt sko i USA. så den skal jeg ikke være så skråsikker på, men har nettop flyttet hjem fra Dublin, hvor jeg brukte str 6/7 (er str 38/39 her).
Gjest Piper Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Jeg bruker 38, og kjøper 8 i USA og 5 i England. Jeg kjøpte 5.5 en gang i England, men de var for stor.
Susan Sto Helit Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 De fleste som selger slik på nett, har en omregningstabell de bruker. Det fine med denne, er at den også inneholder fotlengde i cm, så det blir litt lettere å finne ut hvilken str. man faktisk skal ha. Da jeg kjøpte mine sko endte jeg opp med en str. som tilsvarer 38,5 (tror jeg) Til tross for at jeg normalt bruker 37/38 her hjemme. Du kan jo spørre etter en slik tabell.
Gjest -eline- Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Jeg vil nå påstå at europeisk str 38 er US 8 og UK 6. Det er lenge siden jeg har kjøpt sko i USA. så den skal jeg ikke være så skråsikker på, men har nettop flyttet hjem fra Dublin, hvor jeg brukte str 6/7 (er str 38/39 her). ← Jeg bruker 38 i Norge og 5 her i UK i hvertfall. Drukner i str 6.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå