Gå til innhold

Hva slags mobil skal jeg velge ?

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg har tenkt å kvitte meg med min Nokia 5210, som jeg ikke er fornøyd med.

Telefonen bør helst koste under 1500 kr, men opptil 2000 går vel.....

Jeg ringer ikke så mye, det går mest i SMS

Hvilken telefon vil DU anbefale... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med min 3310 jeg, men har nå kjøpt 3510, og den er super!

Skrevet

Hva er galt med 5210 da? - Jeg hadde tenkt å kjøpe den jeg... :-?

Skrevet

Var ikke fornøyd med min 3330,men nå har jeg 3410 og den er jeg fornøyd med :briller: Hva er det som er galt med 5210?

Skrevet

Hvis du ikke bruker telefonen til noe særlig mer enn sms og å ringe, så holder det i masse vis med f.eks. Siemens C45. Den har jeg og jeg er veldig fornøyd med den. Den får man som regel for under 1000,- :)

Skrevet

Ihvertfall ikke Nokia 8310!! Grrr, møkkatelefon!

Skrevet

Er ikke 8310 en bra telefon?Og jeg som hadde tenkt å kjøpe den...Hva er galt med den?

Gjest Duchess
Skrevet

Batteriet er dårlig, til tross for at telefonen er 3 mnd gammel..og sånn har den vært hele tiden.....(ja jeg vet at det er noe de har begynt å innføre...visstnok...)

Og, kalenderen har slutta å fungere.

Skrevet

Hmmmm....jeg skal kvitte meg med min Nokia 3310 - selv om jeg er veldig fornøyd med den - og kjøpe meg Nokia 3410. Tar sjansen selv om jeg har hørt mye negativt om 3410. Hadde det ikke vært for at batteriet på den jeg har nå er så dårlig hadde jeg beholdt den.....Billigere med ny telefon framfor nytt batteri - sykt.

Gjest sexysadie
Skrevet

Desverre så har Siemens sluttet å produsere verdens beste mobil nemlig Siemens S40.

Min ble stjålet i vår og jeg har lett febrilsk rundt i håp om at noen butikker kanskje hadde en igjen.

Nokia suger for tiden.

:evil:

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe 3510 når du tenker på 3410, så slipper du event problemer... Og 3510 har bedre kritikker i tester...

Skrevet

Min 8310 låser seg plutselig, og begynner å pipe noen ganger midt i en telefonsamtale og skrur seg av!! Ellers er jeg foreløpig fornøyd med den!! Kjempe fornøyd med radioen!!

Skrevet

Min 3410 har tedd seg pent det halvåret jeg har hatt den.

Gjest Duchess
Skrevet

Det ligger an til en 3510 foreløpig, hadde tenkt på den i utgangspunktet......men egentlig så trenger jeg jo ingen fancy mobil, så lenge jeg kan sende sms med den, for jeg rinmger jo nesten aldri likevel...Men det er viktig at batteriet er bra.

Skrevet

3510 har flotte lyder, bilder og har et godt batteri! Jeg er veldig fornøyd! PÅ qxl får du er ny tlf for 1200-1400 kroner.

Lykke til LilleVille!

Skrevet

Har ogsaa nettopp kjoept meg 3510. Hadde 3310 fra foer av, men batteriet var daarlig allerede etter 6 maaneder.

Er fornoeyd med 3510 saa langt, tok meg bare laaang tid og venne meg til de polyfoniske ringetonene... Hoeres fortsatt litt "kleint" ut, men pytt.

I tillegg gav ringeklokka meg sjokk den foerste morgenen, skikkelig hoey frekvens pipelyd. Skvatt skikkelig!

:evil:

Utover det, er den bra!

:ler:

Skrevet

Trallalalalllaaa.... jeg får tilbake min mobil fra reperasjon i dag - det er en Nokia 8210. Tekstmeldinger er dårlig på den - kun plass til få -ellers er det en god telefon - jeg har hatt den i halvannet år - og det eneste jeg har å utsette på den (i tillegg til dårlig plass for sms) er batterikapasiteten. Reperasjonen nå var displayet - men det blir jo fikset og da er alt greit.

Hadde en 5110 før - en god, gammel traktor som tåler alt og med batterikapasitet som en bil. Har brukt den nå, mens jeg har ventet på den andre - og det er en god telefon.

Har forresten hatt Nokia siden 1995 - dette er den første som trengs reparasjon på - og det er etter halvannet år og røff behandling (mine telefoner detter før eller siden i gulvet eller i snøen e.l. og har tålt det som bare det) og kommer nok alltid til å ha det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...