Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå er det 6 uker siden MA, og jeg har ikke fått mensen enda. De sa det ville ta 4-6 uker, men nå syns jeg ærlig talt jeg har ventet lenge nok. Vil jo gjerne bli gravid igjen så fort som mulig. Men det har kanskje noe med at jeg hadde en forholdsvis sen MA. Det ble oppdaget i uke 17, men fosteret døde i ca. uke 14. Savner så veldig å være gravid. Noen andre som har erfaring med dette?

Hilsen ei som nesten ikke klarer vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå beveger jeg meg på tynn grunn altså, men shit goes, andre får rette opp om jeg er helt på jordet!

En MA så sent kan kanskje regnes nesten som en fødsel. En venninne av meg fikk melk i brystene etter sin hvertfall og den var tidligere.

Det er forskjellig når man får igjen mensen etter en fødsel og da er det det kanskje etter en sen MA også?

Noen bruker lenger tid enn andre og hadde jeg vært deg, så ville jeg sett det an ennå en tid. Selv om legen sier 4-6 uker til deg, så er det et gjennomsnittstall, du kan få den etter 2 eller 10.

Som sagt, dette er bare noe jeg tenker, ikke fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er litt usikker på dette med fødsel, for fosteret mitt var borte da jeg var på UL. Det var friskt og levende 4 uker før, men morkaka hadde en sykdom, vokste seg stor og tæret opp fosteret. Jeg måtte til utskraping for å fjerne restene etter den store morkaka. Så jeg tror ikke det kan betegnes som en fødsel. Men dette har jeg ikke noe peil på.

Men nå har det seg sånn at jeg har sterke menssmerter og veldig vondt i korsryggen i dag (på dagen 6 uker etter utskraping) så nå håper jeg det snart kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vet ikke så mye om dette men jeg hadde selv en SA i 12. uke. Fikk mensen etter 5 uker men det er helt sikkert veldig individuelt. Har du sikker på at du ikke allerede er gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...