Gå til innhold

Hånjern......

Fremhevede innlegg

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg tror ikke du har skjønt konsekvensene av å få et rykte som miss kinky jeg..

Mange av jentene som hadde dårlig (les kniky, billig etc) rykte på ungdomsskolen sliter med det enda...

Nei behold klærne dine på du!! Du er faktisk ikke gammel nok til å ha sex enda!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

Til Leah

Kan jo allerede forstå at du har hatt sex, og jeg var selv 14 når jeg gjorde det. Men vi hadde vært sammen i tre måneder før det skjedde noe. Vi prøvde også håndjern, og det var ikke helt det store. Vet ikke om hvor mye sex erfaring du har, man ser også på hvordan du skriver at du ikke er gamle jenta. Sex skal prøves og slik får du erfaring. Det som mange her inne ikke tenker på at selvom du er snaue fjortis, så kan du være litt mer moden enn andre på din alder (tydeligvis for du har jo sex) Men siden du spør her inne, så syns jeg at det virker som du er litt usikker. Og jeg syns du skal si nei. Jeg kan garantere deg, at hvis du venter noen år med disse lekene, vil det bli mye morsommere :) Når du er sikker på din egen kropp,vet hva som skal til for at alt blir deilig. Du vil kjenne kroppen din bedre, og klare å si ifra til typen hva du vil eller ikke. Tenk hvis dette blir skikkelig flaut og pinlig? Når jeg brukte håndjern første gang, så glemnte vi å sjekke etter nøkkel, og det endte opp med at faren til kjæresten min da, måtte skjære over. Jeg var 14 år, relativt naken, og ganske flau. Vi fikk den preiken, men den skal jeg spare deg for. Men vær sikker på hva du vil. La han heller gjøre ting med kroppen din, bruk noe som er mindre voldelig, som du vil ha mer utnytte av. For om fire år, tenker du tilbake, "fy flate, så umoden jeg var da!" Og du vil heller ha utnytte av å leke med kroppene til hverandre, enn å binde hverandre. Egentlig burde du være litt forsiktig også, du er under den sexuelle lavaalder, nå vet ikke jeg hvor gammel kjæresten din er, men prøv å hold dere fri fra lekegjenstander, og bli heller kjent med kroppen. Dette ble sikkert mye tull og ball, men noe må ve lvære nyttig :) Lykke til videre, men vær forsiktig. Og god sex lyst videre :humpe:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ganske patetisk å prøve ting i senga for å skulle opprettholde statusen sin som miss kinky. Seriøst ass.

Skrevet

Du syns nok det er kjempe kult å ha sånn klenge navn og venninnene dine syns sikker og at du er kul. Jeg hadde sex første gang når jeg var 14. Jeg trengte ikke leketøy. Men jeg har hatt sex med en del mennesker til denne dagen. Og jeg sier deg. Vær forsiktig. Du aner ikke på hvor mye jeg angrer på og faktisk syns er veldig ubehagelig å leve med. Så ikke gjør noe du er usikker på. Selv om det kanskje ikke helper at jeg siert det. Men nå du blir eldre vil du skjønne hva jeg og de andre prøver å si.

Men lykke til

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg dumpa henne da hun var 15, og når jeg tenker tilbake angrer jeg faktisk litt, fordi hun var SÅ god i senga. En 14(!) åring. Tenk det.

Kanskje det ikke var hun som var god i senga, men du som har "spesielle" interesser??

Gjest Gjest
Skrevet
Du syns nok det er kjempe kult å ha sånn klenge navn og venninnene dine syns sikker og at du er kul. Jeg hadde sex første gang når jeg var 14. Jeg trengte ikke leketøy. Men jeg har hatt sex med en del mennesker til denne dagen. Og jeg sier deg. Vær forsiktig. Du aner ikke på hvor mye jeg angrer på og faktisk syns er veldig ubehagelig å leve med. Så ikke gjør noe du er usikker på. Selv om det kanskje ikke helper at jeg siert det. Men nå du blir eldre vil du skjønne hva jeg og de andre prøver å si.

Men lykke til

Skjønner av denne tråden at det er rimelig mange jenter som liker å skryte av et horete liv.

Skrevet
Skjønner av denne tråden at det er rimelig mange jenter som liker å skryte av et horete liv.

Må jo være bedre det enn å annonsere for all verden at man ikke har noe liv i det hele tatt gjennom å legge ut totalt unødvendige kommentarer på internett... ;)

Skrevet

Blir mest trist av sånne tråder.

Til Trådstarter. IKKE ha sex for noen andre har lyst. Du skal ta dine egne valg og ikke la deg presse til noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...