Gjest Leah '92moddell Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Halla. Jeg er ei jente som har værdens kjekkeste bamse kjæreste. I går lå vi og så på C.s.i. på sengen åsså spør han meg plutselig: <<Du Leah? Om vi skal bruke hånjern neste gang vi har sex?>> Jeg ble seriøst littt overasket da..... vet ikke om jeg helt tørr ennå for jeg er ikke vært sammen med han så lenge da.... Men vennene mine kaller meg mizz kinky!!! Syns dere jeg skal ta sjangsen???
Gjest Elfrida Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Unnskyld at jeg spør om helt annet, men når du skriver 92-modell, betyr det at du er 13-14 år?
Gjest Leah '92moddell Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Ja å så? Hva bryr du deg??? Jeg spørte seriøst her asså....
Aldebaran Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Er du usikker på om du vil eller ikke, så venter du til du er sikker. Forde om vennene dine kaller deg mizz kinky, betyr da absolutt ikke det at du skal gjøre ting du ikke vil, eller er usikker på om du vil!
Gjest splæsj Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 Kjenn etter hva du har lyst til. Vil du ikke, skal du la være. Snakk gjennom saken først. Om det er du som skal ha dem på, er det viktig at du er 100% trygg på partneren din. Avtal på forhånd. Liker du det ikke, så stopper dere. Dere kan jo eventuelt kjøpe juksehåndjern som har en "angretapp" slik at den som ligger lenket kan komme seg løs om h*n vil.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Halla. Jeg er ei jente som har værdens kjekkeste bamse kjæreste. I går lå vi og så på C.s.i. på sengen åsså spør han meg plutselig: <<Du Leah? Om vi skal bruke hånjern neste gang vi har sex?>> Jeg ble seriøst littt overasket da..... vet ikke om jeg helt tørr ennå for jeg er ikke vært sammen med han så lenge da.... Men vennene mine kaller meg mizz kinky!!! Syns dere jeg skal ta sjangsen??? ← NEI!!!!! Man bruker ikke håndjern som 13-14 åring !!!!!!! Tenk ikke på det en gang !!!!
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Søsteren min er 13 og hun leker med Bratz ennå...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 4. mai 2006 #8 Skrevet 4. mai 2006 Er du usikker på om du vil eller ikke, så venter du til du er sikker. Forde om vennene dine kaller deg mizz kinky, betyr da absolutt ikke det at du skal gjøre ting du ikke vil, eller er usikker på om du vil! ← Holder med denne. Er man usikker på noe, så sier man nei. Press og forventninger skal på ingen måte styre de valgene du tar i forhold til sex og kjærester. Dette gjelder uansett alder, men det virker som om det er ekstra viktig å si dette til de yngste, ettersom det ikke alltid er like lett for dem å stå i mot forventningene.
Gjest Sybilla Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Halla. Jeg er ei jente som har værdens kjekkeste bamse kjæreste. I går lå vi og så på C.s.i. på sengen åsså spør han meg plutselig: <<Du Leah? Om vi skal bruke hånjern neste gang vi har sex?>> Jeg ble seriøst littt overasket da..... vet ikke om jeg helt tørr ennå for jeg er ikke vært sammen med han så lenge da.... Men vennene mine kaller meg mizz kinky!!! Syns dere jeg skal ta sjangsen??? ← Hvor gammel er kjærsten din som spør om dette? Syns det er litt merkelig at så unge mennesker trenger håndjern for å fiffe opp sexlivet. Sex burde være noe nytt og spennende for dere å utforske, slik at dere så langt ikke tenker tanken engang på å ha hjelpemiddler ved siden av. Innlegget redigert. Trille (mod) Endret 4. mai 2006 av Trille
Leo Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Hvis du er usikker på om du tør og opplever det som en sjanse å ta, så skal du la det være! Jeg skal holde helt kjeft om at du er for ung til å ha sex, siden jeg startet da jeg var 14 selv. Nettopp derfor vet jeg at det i din alder og i den fasen du er i m.h.p. seksualitet er ekstremt viktig å utforske dette sammen med noen du føler deg 100% trygg på og å unngå å tråkke over dine egne grenser. Husk at sex skal føles godt, trygt og morsomt i kanskje 60 - 70 år til!
Gjest Varg-Menja Skrevet 4. mai 2006 #11 Skrevet 4. mai 2006 NEI!!!!! Man bruker ikke håndjern som 13-14 åring !!!!!!! Tenk ikke på det en gang !!!! ← Hvorfor ikke? Dersom man først har sex som 13-14 åring er det da naturlig og også bruke sex-leketøy, dersom man har lyst til det.
Gjest Elfrida Skrevet 4. mai 2006 #12 Skrevet 4. mai 2006 I 13-14 års alderen skulle man tro at helt vanlig kyssing og klining var meer en spennende nok. For ikke å snakke om sex. Men det er klart, det er ikke lett å si nei til en kjæreste kanskje, når man prøver å virke voksen og erfaren og sånn.
Gjest Labellamia Skrevet 4. mai 2006 #13 Skrevet 4. mai 2006 Ja å så? Hva bryr du deg??? Jeg spørte seriøst her asså.... ← En jente på din alder burde ikke ha slikke ting å gruble over i det hele tatt, heller ikke ha sex. Vent noen år til du!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #14 Skrevet 4. mai 2006 Hvorfor ikke? Dersom man først har sex som 13-14 åring er det da naturlig og også bruke sex-leketøy, dersom man har lyst til det. ← For meg er det helt uforståelig at en jentunge (for det er det hun er) skal vurdere å ha sex med håndjern (er håndjern sexleketøy for et barn forresten ???) Ser for meg min egen 12-årige gutt skulle løpe rundt med håndjern for å ha sex om et år eller to ??? Han som spiller fotball og løper rundt med kompisene og klatrer i trær og fisker på brygga nå. Synes det høres ut som mere fornuftige aktiviteter for et barn..... Håndjern er noe som kan introduseres i et trygt forhold mellom to voksne som er kommet laaaangt over "fjortisperioden" med de første, nølende og prøvende kyss og klining. Og jeg spekulerer litt på hvor gammel denne bamsen er. Jenta befinner seg langt under den seksuelle lavalderen! --------------------------------------------------------------------------------------------- En jente på din alder burde ikke ha slikke ting å gruble over i det hele tatt, heller ikke ha sex. Vent noen år til du!!!!! --------------------------------------------------------------------------------------------- Helt, helt enig!!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #16 Skrevet 4. mai 2006 Det er ganske vanlig at unge jenter er keene på kinky sex. Jeg var sammen med en som var 14 for to år siden og da vi ble sammen (hun var da 13) så ville jeg selvfølgelig ikke ha sex med henne, fordi jeg var redd hun kunne fortelle om det til foreldrene og sånn, men hun ville så absolutt selv!! Vrengte av seg klærne sine foran meg på hybelen min og var helt apeshit etter håndjern og pisk. Såpass at JEG var ukomfortabel med det hele. Hun babla også masse om hvor forelska hun var, men selv om hun var supersøt, er man nok ikke helt voksen i toppen når man er 13-14. Jeg dumpa henne da hun var 15, og når jeg tenker tilbake angrer jeg faktisk litt, fordi hun var SÅ god i senga. En 14(!) åring. Tenk det.
Gjest d'Arc Skrevet 4. mai 2006 #18 Skrevet 4. mai 2006 Jeg synes 13-14 åringer som har samleie er ille nok, men når de i tillegg skal bruke håndjern?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #19 Skrevet 4. mai 2006 Jeg synes ikke at 13 åringer har noe på et sexforum å gjøre i det hele tatt. Du bør ikke eksponere deg på internett. Tenk på at pedofile griser kan lese det du skriver.
Marikari Skrevet 4. mai 2006 #20 Skrevet 4. mai 2006 ikke gjør noe du ikke er sikker på... å ha et kallenavn som miss kinky kan vel neppe være noe å være stolt over.. ååh, stakkars deg, du kommer til å angre som en hund etter et par år... oppfør deg som andre 13 åringer, kyss, klem hold gutter i hånda - that's it!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå