jeg og ;) Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 de har Easy Walker vogner på Barneverden på Alnabru og i Drammen.. På nettet til barneverden står det bare tvillingvogner.. Har ikke vært innom barneverden ennå men er på vei men valget mitt heller til quinney som var best i test... Men dømt nord og ned av noen butikker, akkurat det velger jeg å overhøre..
Kosejenta Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Var på Barneverden i går, og mener jeg så at de hadde vanlig vogn og tvillingvogna til easy walker.
Elle Melle Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Barneverden hadde den vognen (ikke tvilling, men vanlig) for et år siden i alle fall. Kan ikke tenke meg at de kun skulle ha tvillingvognen nå. Vi tittet på den, men valgte OTH i stedet siden den virket mer solid.
Jens Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2006 Har nå kjøpt vognen Quinny Zapp, og er STORFORNØYD!!
Elle Melle Skrevet 5. mai 2006 #6 Skrevet 5. mai 2006 Har den fått ordentlig liggestilling nå? (Er ikke oppdatert på årets modell, men synes å huske at dette var en av de få tingene som kunne vært bedre med den vognen.) Har hørt at dette er en utrolig bra vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå